Sunday, December 12, 2010

Dag 11 - Mina syskon

Ni vet ju redan att jag har två fantastiska systrar som jag skriver om här för jämnan . Vi är väldigt olika alla tre men samtidigt är vi så lika att vi ibland inte ens behöver öppna munnen för att säga det vi tänkt. De andra vet redan ändå. Dessutom har vi ganska lik smak. Det här händer ibland.


Jag och yngsta storasystern. Bilden är tagen av syster nummer två.

Den äldsta av mina systrar har jag lyckats inspirera att starta en blogg och det var ett lyckat drag. Kika in på hennes härliga blogg här! Hon har för längesedan överträffat mig i engagemang och har självklart klarat av den här utmaningen mycket bätrre än jag.

Vad ni kanske inte vet är att jag sedan mamma gifte om sig för tio år sedan även har välsignats med tre fina bonusbrorsor. Så nu är vi sex syskon som ska trängas runt bordet på julaftnar och annat. Det är fint med en stor familj. Det känns lyxigt.

2 comments:

  1. Så himla roligt att få "lära känna" dig lite bättre. Och även om du tycker att syrran klarar utmaningen bättre, så gör du det fabulöst. Ska kika in där nu.Punkt.

    ReplyDelete
  2. Sandra: Tack då mycket, det värmer :)

    ReplyDelete