Wednesday, November 3, 2010

Min födelsedag

...har varit alldeles underbar och helt makalöst fin. Imorse väcktes jag av min fantastiske make med frukost på sängen och tre finfina paket.


Det underbara överkastet och den fina lådan kommer från härliga Slättarps gård, en ganska nyöppnad butik med kafé i Skegrie som ligger i en gammal bondgård och väl är värt en extra tur. Den lilla lådan var som ni kan se, fylld av mina favoriter, Lindts mörka chokladkulor, men innehöll även något annat väldigt spännande, nämligen en fiskpedikyr! Jag har varit spänd på detta länge och tjatat på om att det skulle vara så kul att prova. Nu när det ser ut att bli verklighet är jag plötsligt inte lika säker. Mer rädd faktiskt. Är det någon som har provat?


Efter en insats med dammsugaren härhemma cyklade jag ner till gymet och tog ett corepass innan jag träffade fina Sara som bjöd på födelsedagslunch och förärade mig ännu en gåva. Nämligen det här coola armbandet från favoritbutiken.

Ikväll blir det teater när vi ska gå och se Let's be Frank på Studion och efter det har Erik bokat bord på hemligt ställe. Kan man önska sig ett bättre firande?


När jag var ute med Sara var jag såklart tvungen att köpa en liten gåva till mig själv också. Dessa gosiga vintervärmare hittade jag på Indiska.


Nu när jag visat bilden på min nya låda är jag tvungen att visa även den andra som införskaffades för ett par veckor sedan på nämnda ställe. Denna använder jag som smyckeskrin. Visst är de söta?


6 comments:

  1. Ett stort grattis på födelsedagen, fina du!!

    Ps. Fiskpedikyr låter lite småläskigt, men det är klart det inte kan vara farligt eller göra ont så gå dit utan att tänka för mkt på det!

    ReplyDelete
  2. Stort grattis på födelsedagen!

    Det låter som en helt fantastisk dag och den där fiskpedikyren lät ju väldigt spännande om än lite scary :S Skall bli spännande att höra hur det var, för visst kommer det en recension ;)

    Kram

    ReplyDelete
  3. Grattis fina syster!
    Vilka fina paket du har fått och köpt!
    Fiskpedikyr är jag osäker på om jag skulle våga...
    kram

    ReplyDelete
  4. Grattis i efterskott! Vilka fina presenter, gilla gilla ditt fina armband.
    Du måste hälsa Sara från mig, jag kalassaknar henne!

    ReplyDelete
  5. Miss Agda: Tack så mycket! Ja det låter otroligt läskigt, jag är livrädd, haha! Men det är ju som du säger, det kan ju inte vara farligt.

    Ellinor: Tusen tack! Ja självklart kommer det en recension!

    Jess: Tack igen!!

    Mia: Tack! Visst är det fint? Klart jag hälsar!

    Kramar till er alla

    ReplyDelete
  6. massor av grattis i efterskott :-)

    ReplyDelete