Tuesday, October 26, 2010

Resten av listan

Vanligaste färg på dina kläder: Svårt, måste nästan kolla garderoben, men det är väldigt mycket blommigt, rosa, svart och vitt.
Vad tycker du om fötter: Jag är faktiskt väldigt nöjd med mina fötter, speciellt när naglarna är målade. Förutom en väldigt märklig tå på högra foten.
Vad saknar du: Förmågan att slappna av när inte allt hinns med och inte blir som planerat.
Hade du en bra kväll igår: Ja!!
Favoritdryck på morgonen: The eller kaffe med mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22 och midnatt.
Är du blyg?: Knappast
Sysslar du med någon idrott: Senaste året har det blivit mycket löpning, balett och en del simning men nu vill jag prova nytt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, och speciellt förälskelse som kan bli kärlek.
Har du spytt offentligt: Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Löneförhandlat ;) (behåller detta svaret)
Är du nöjd med ditt liv: Ja, så pass att jag är livrädd för att det bara kan bli sämre...
Är du bortskämd: När det gäller kärlek och omtanke är jag gruvligt bortskämd av min familj, av Erik och av mina vänner. Ekonomiskt, kanske inte lika men jag har alltid haft en familj som hjälpt mig om jag behövt, vilket är en otrolig trygghet.
Vad gör du i morgon: Cyklar förhoppningsvis till jobbet och har när jag kommer hem en lugn hemmakväll.
Vad är det värsta du vet?: Så svår fråga, svårt att klassa det värsta, när människor och djur far illa, på så många sätt, och oron för att någon nära ska råka illa ut.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de bästa!!
Vad är det finaste du fått?: Alla ömhetsbetygelser från nära och kära
En speciell dag du minns: Bröllopsdagen!
Du samlar på: Socker i fina förpackningar, glastallrikar, snören och band, fina kort och mycket mer!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man eller min mamma
När grät du senast: I tisdags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Investera den i vår nya lya kanske
Vill du gifta dig: Jag är redan gift så nej, inte igen
Vill du ha barn: Ja
Är du musikalisk?: Till viss del
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller apelsinjuice
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Ja

1 comment:

  1. Tack för den trevliga läsningen!

    Ang. gårdagen så ska jag lägga upp en bild på mina erövringar.
    Födelsedagsfirandet var tillsammans med vänner från skolan, men jag måste erkänna att jag faktiskt inte kände alla ;) Men trevligt var det.

    Kram

    ReplyDelete