Friday, October 29, 2010

På önskelistan

Ja, hrm, jag fyller ju år om inte många dagar alls och det finns ju naturligtvis några saker på min önskelista. Här är några!

En Kitchen Aid i turkos eller gult... eller varför inte i knallcerise?

En grön och en svart elefantkudde av Estrid Eriksson

Den fantastiskt fina lampan Sky Flyer av Yki Nummi är fortfarande en all time favourite

En till pläd av gamla indiska stuvbitar från HAY

Och varför inte pryda nya lyan med en av dessa underbara små trädockorna av Alexander Girard?

4 comments:

  1. Finfina saker! Om man redan har köpt en sak och den inte finns med får man fortfarande ge den då? ;)
    kram

    ReplyDelete
  2. Nja...Jo et är klart! Detta var mest ett passande blogginlägg :)

    ReplyDelete
  3. de där kitchen aid är skitsnygga att se på men fungerar dåligt i verkligheten.
    det är ingen stor bunke man får till. Är syftet med maskinen att " röra lätta degar/ blanda andra små ting" så inga problem. Men ska du verkligen baka bröd bör du satsa på något annat! / tips från coachen

    ReplyDelete
  4. En Kitchen Aid vill jag också ha! Inte bara för att de är så fina, så tycker jag om att baka och det är nästan skamligt att jag inte har någon i köket :)

    ReplyDelete