Saturday, October 9, 2010

En helt ljuvlig lördag


Häromdagen när jag kände mig trött, glåmig och hängig överraskade min käre make mig med de här vakcr blommorna och kanelsnäckor. Jag hade ju trots allt inte ätit några snäckor på kanelbullens dag så både de och blommorna piggade upp rejält. Idag är det däremot inget fel på mitt humör, solen skiner från en klarblå himmel, jag har varit ute och ätit brunch med fina vänner och därefter gått en lång promenad. Ikväll blir det bio, rekommenderad bland annat här, här och här!

Passar på att göra en halv dagens outfit också. Jag gör ju aldrig det men jag är så nöjd med mina nya tights från Vero Moda även om de inte riktigt matchar pläden...

5 comments:

  1. Blommor får jag för sällan alltså. Tror att jag målat upp mig själv för Jon som en som tycker blommor är överskattat och slöseri av pengar. Att jag inte är en sådan tjejig tjej som tycker det är viktigt med blommor. Lite så är jag väl men sen har man ju ändå en romantiskt ådra någonstans som tränger igenom och trånar efter en blomma ibland.

    Fina tights!

    ReplyDelete
  2. Superläckra tights! Och blommorna var otroligt fina. Ha en härlig söndag i morgon. Kram S.

    ReplyDelete
  3. Underbart med sådana dagar då man känner hur energi och glädje sprudlar. Hoppas att du får en lika fin söndag.
    Kram

    ReplyDelete
  4. Kristina: Vet precis vad du menar. Jag fick säga att jag gillar att få blommor ganska många gånger innan Erik slutligen började förstå pikarna ;) Men oftast får jag om det är något speciellt. Mest om jag är lite nere. Då blir man alltid gladare :)

    Sandra: Tack! Sköna är dem med :)

    Ellinor: Ja, det blev faktiskt en lika fin söndag, tack!

    Kramr till er

    ReplyDelete
  5. Hur härligt är det inte att du skriver "min käre make" - love it!

    Var filmen bra? Ska försöka komma iväg på den någon vecka nu.

    ReplyDelete