Thursday, October 21, 2010

Dessa höstdagar


Är det inte härligt att vi har fått en sådan vacker höst? Jag vet att inte alla bor där jag gör men min uppfattning är att hösten har varit lika fin i såväl Stockholm, Paris och Warszawa som här i Skåne.

Idag tog jag tag i mig själv och klädde på mig varmt för att cykla till jobbet. Det tar ungefär 35 minuter och är därmed mer tidseffektivt än att åka buss. Helt otroligt och faktiskt väldigt skönt. En dag som denna har jag inga problem med att ta två långa cykelturer med min nya ljudbok, Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist i öronen. Hur har ni det idag?

8 comments:

  1. Jodå, sängen är varm! :)
    kram

    ReplyDelete
  2. Även jag njuter av en fantastiskt vacker höstdag - Paris är fantastiskt vackert så här års.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Jaaaa, hösten är vacker så otroligt vacker i år. Jag njuter!!

    ReplyDelete
  4. Jess: Stackare!

    Ellinor: Jotack, du såg väl att jag länkade till dig?

    Alexandra: Eller hur!

    ReplyDelete
  5. Emilie, fina du. Jag hoppas så innerligt att du mår bra, blir orolig när jag läser..oavsett, tusen styrkekramar t dig i den vackra hösten.

    kraaaaaaammm <3, Anna

    ReplyDelete
  6. I morse snöade det här och hösten kändes som ett minne blott, men nu skiner solen och det är härligt kyligt. Jag ska jobba i helgen och skulle mycket hellre umgås med de jag har nära. Men inställningsbyte pågår och jag hoppas att det blir en bra helg ändå. Förresten är det där med ljudböcker en fin sak som jag faktiskt upptäckt alldeles nyligen!
    Kram

    ReplyDelete
  7. SV: Haha, nej det missade jag faktiskt ;)

    ReplyDelete
  8. Anna: Tusen tack,d et känns fint med alla tankar även om jag inte delar med mig av alla detaljer här på bloggen.

    Sandra: Inställningen betyder allt, eller åtminstone en hel del. Hoppas att din helg blev bra trots allt!

    Ellinor :)

    Kramar

    ReplyDelete