Friday, September 24, 2010

Tråkiga jag

...som har väntat ännu en hel arbetsvecka med att uppdatera bloggen. Jag har helt enkelt för mycket på agendan. Igen. Trots att jag sa att den här hösten skulle bli en sådan där jag inte skulle boka in nya saker varenda veckokväll och varenda helg. Ändå tycks det bli precis så.

I onsdags var det desperatemiddag med tre fantastiska sallader hos fina M och igår efter en simtur blev jag bjuden på måltid komponerad från den nylevererade Årstidernalådan av söta S. Dessutom fick jag med mig en lunchlåda till jobbet med de goda grönsakerna och ostsåses. Inte illa alls.

Ikväll står det inget särskilt i almanackan som tur är men imorgon vankas det 40-årsfest med 70-talstema. Kanske får ni en tjuvkik på hur jag och mannen kommer att se ut lite senare!

Nu är snart arbetsdagen slut och jag ska iväg på en välgörande massage. Jag har nämligen börjat få ordentliga problem med nacke och axlar sedan vi fick datorer på jobbet. Inget gott som inte för något ont med sig...eller hur säger man nu igen?

5 comments:

  1. Ha en skön massage och ha så trevligt på festen i morgon :) Kram från Sandra

    ReplyDelete
  2. Fast i morgon ska du inte vara tråkig!!!
    kramar och vi ses i morgon!

    ReplyDelete
  3. Tiden har verkligen en förmåga att springa iväg, men du är duktig som tar dig tid till njutningsfulla saker så som massage och middag i goda vänners lag!

    Hoppas du får en fin helg.

    Kram

    ReplyDelete
  4. Det blir ju så men kom ihåg vad vi sa: vi bloggar när vi tycker det är kul! Ingen stress eller dåligt samvete, det ska bara vara skoj!

    ReplyDelete
  5. Sandra: Tack, det hade jag!

    Jess: Jag lovar! ;)

    Ellinor: Tack söta :)

    Mia: Helt rätt, tack för att du påminner mig. Det svåra är ju när man vill men inte hinner :(

    Kramar

    ReplyDelete