Saturday, September 11, 2010

Tjuvkik - Vigseln

Till tonerna av mina galet begåvade vänners version av Social distortions Angel's wings vandrade vi och näbbarna fram till vårt provisoriska altare och till alla som stod och väntade. Alla som vi älskar. Det var magiskt. Precis så.


Vigseln var vacker som en dröm. Jag sjöng en trudelutt för en chockad Erik, som liksom resten av församlingen inte hade den blekaste om mitt påhitt, därefter följde diktläsning av min syster, mer musik av ljuvliga vänner och själva vigselakten förstås. Lyssna på resten av vår bröllopsmusik här, här och här.

10 comments:

  1. ...och prinsessagan fortsätter. Helt fantastiskt!
    Modigt av dig att ställa dig upp och sjunga också. Själv hade jag varit alldeles för nervös inför enbart vigseln. Men så besitter jag inte heller några vidare sångkunskaper.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Jag sitter här och gråter...så otroligt vackra bilder! Stort grattis!

    ReplyDelete
  3. Tårar i ögonen...I know the feeling. Det är oslagbart.
    Vilka härliga bilder!

    ReplyDelete
  4. Vilka vackra bilder vannen. ni verkar ha haft en magisk dag! Jag tjuvkikade pa videon som en av dina vanner lade upp pa FB. Sa himla fint!!!

    Stor kram!

    ReplyDelete
  5. Det var helst fantastiskt och sagolikt!
    kram

    ReplyDelete
  6. Jag kan inte sluta titta på ert fina bröllop. Vilka bilder. Underbar musik. Ja. Alldeles förtjusande.

    ReplyDelete
  7. Ellinor: Tack söta du! Jag kan lova dig dock att det där med sången var hellre än bättre ;) men så var det inte heller ett uppträde utan en kärleksförklaring. Så det är okej.

    Helena: Åh söta du, vad fin du är, tusen tack!

    Sandra: Ja visst är det, jag kan liksom inte tänka mig mätt på det!

    Lisa: Tack, vad kul att du sett videon också! Då hör ma lite av den fina musiken ju :)

    Mia: Tack, tack söta!

    Jess: Tack fina! Utan dig hade det inte blivit samma sak!

    Alexandra: Tack! vad kul att du tycker så, det känns jättefint!

    Stora kramar till er alla

    ReplyDelete
  8. Får tårar i ögonen, så vackert och att du sjöng för honom är riktig romantik.

    ReplyDelete
  9. Vackraste du! Så fantastiskt fina bilder, jätte stort grattis till er båda! Stor kraam!*

    ReplyDelete