Monday, September 27, 2010

Om vi varit födda 30 år tidigare

...hade vi kanske sett ut som vi gjorde i lördags på min systers 70-talsfest. Det måste ha varit ofantligt kul att leva på 70-talet med tanke på hur mycket galna kläder det fanns, för att inte tala om allt annat som var både galet och härligt på våra föräldrars tid.  En annan galen grej är den blå drinken jag håller i handen, en Blue moon som tydligen var inne när det begav sig. Den var inte så lite stark! Allt var för övrigt fantastiskt fint ordnat, vi blev placerade efter 70-talsband och till efterrätt serverades after-eightpäronhalvor med glass. En riktigt lyckad fest för min fortfarande unga syrra!

7 comments:

  1. Du hade ju funkat precis lika bra då. Erik med den mustaschen, not so much.. :)

    ReplyDelete
  2. Så fina ni var (är).
    Det finns så många årtionden som jag hellre hade velat leva i. Varför uppfinner ingen en fungerande tidsmaskin så att man kan få lite av allt :)

    Kram

    ReplyDelete
  3. Woho. Snyggingar!!! 70-tal är bra fint!

    ReplyDelete
  4. Oh shit vad snygga ni var :D. Vad kul med en sån fest. kram kram

    ReplyDelete
  5. Mia: Hahaha, precis min tanke! Jag kunde inte pussa honom på hela kvällen :P

    Jess: Nej men ni var!

    ellinor: Eller hur! Jag hade velat vara med 1960 talet, tänk Beatles, -68 och flower power men sen 30- och 40-talen med och ja 1700-talet kanske...

    Alexandra: Nja, jag trivs bättre med oss båda på 2000-talet!

    Linda: Tack! Men se ovanstående kommentarer ;)

    Kramar

    ReplyDelete
  6. Åh, Emelie, jag smyger omkring här, läser och ler. Men hinner ju aldrig skriva...

    Ni är såå jäkla snygga på denna bilden och så är jag ju en sucker för mustasch också, hehe.

    Kul att lägenheten blev såld och att ni är nöjda! När går flyttlasset?

    Jag ska själv flytta - bli sambo! Faktiskt, fantastiskt och efterlängtat! Mycket lycklig och förväntansfull :) Bloggen får följa med norrut i vinter :)

    Stor kram från mig!

    ReplyDelete