Thursday, September 16, 2010

Lyx för en så trött som jag

Nu ska jag äntligen packa ihop på jobbet och åka hem till den här underbara tjejen som står för veckans middagsbjudning. Hon har dessutom lovat en ljuvlig efterrätt i form av yoghurt med lemoncurd och rostade nötter. Mums! Det blir andra dagen i rad som jag sticker direkt från jobbet till flott middag med vänner, härligt! Dessutom passar det extra utmärkt en vecka som den här då jag har varit så förbenat trött att jag har gått och lagt mig klockan 9 två dagar i rad. Jag tror aldrig det har hänt förut. Alltså jag menar. Aldrig. Vad ska ni göra ikväll?

5 comments:

  1. Åh så gott det såg ut. Att bli bortbjuden låter underbart! Att dessutom få umgås med goda vänner en mysig höstkväll är oslagbart. Jag har själv haft en kompis över på middag idag.

    Men du den där tröttheten har jag hört talas om innan - och bara i ett enda sammanhang ;)

    ReplyDelete
  2. Vilken lyx att kunna åka direkt från jobbet och sätta sig vid dukat bord!
    Hoppas att det smakade och att sällskapet var till belåtenhet.
    Stor kram

    ReplyDelete
  3. Vilken lyx att kunna åka direkt från jobbet och sätta sig vid dukat bord!
    Hoppas att det smakade och att sällskapet var till belåtenhet.
    Stor kram

    ReplyDelete
  4. Jess: ja det hade vi ;)

    Annika: Ja visst är det vardagslyx om något. Nja, jag tror jag förstår vad du hintar om men jag tror snarare att det är hösten och dess förkylningar som knackat på :(

    Ellinor: Ja, det är verkligen en lyx att ta till vara på!

    Kramar

    ReplyDelete