Wednesday, September 29, 2010

Är det bara jag som redan saknar sommaren?



7 comments:

  1. Sensommaren håller fortfarande i sig här i Paris så jag längtar snarare efter hösten. Den är på väg, men är inte här till 100% än.

    Kram

    ReplyDelete
  2. Inte jag! Jag njuter av hösten av mörka kvällar då jag får tända ljus. När vindarna börjar bli kalla och jag får svepa en härlig sjal om min hals. Jag beundrar naturens färger och ser fram emot vintern och hoppas på snö!
    kram

    ReplyDelete
  3. Ja jag gillar hösten jag med, för det mesta. Men vissa dagar längtar jag efter sommar. Men det är dags att insupa hösten med allt vad det innebär.

    Kramar till er alla

    ReplyDelete
  4. Vilka härliga bilder. Jag kan tyvärr inte säga att jag saknar sommaren, vi hade så dålig sommar här och har haft en så otroligt vacker höst hittills. Kram S.

    ReplyDelete
  5. Det har inte satt in än hos mig. Den här hösten är ju jättefin än så länge. Vilka färger och den här blåa himlen! Det regnade ju mer i augusti än nu i september.
    Eller så är det kanske bara så att jag är så förbenat lycklig nu att jag inte hinner deppa över minskade soltimmar. :)

    ReplyDelete