Friday, September 17, 2010

Åh sköna helg


Jag är så glad att det är fredag idag. En hel härlig helg att se fram emot även om den största delen kommer att gå till att städa inför söndagens visning av vår lägenhet. Fönster, ugn och kyl är de saker jag minst ser fram emot att putsa. Men å andra sidan, jag och Erik tänkte göra en myskväll av det. Städa, feja, laga god middag i form av Bucatini alla Sorrentina och avsluta med en bra film. Imorgon sen blir det teaterbesök. Vi ska gå och se repetitionen av Spamalot på Nöjesteatern i Malmö i vilken min gode vän figuerar. Förhoppningsvis blir besöket följt av lite mat och öl med fina vänner. Vad gör ni i helgen?

4 comments:

  1. Åh. Det låter ändå som en fin helg. För mig blir det landet, brasa och svampplockning med goda vänner. :-)

    Trevlig helg och lycka till på visningen!

    ReplyDelete
  2. Hej sötis, hoppas du får en finfin helg och att visningen går kanon. kramar

    ReplyDelete
  3. Mäster Henrik: Det var fantastiskt!

    Alexandra: Gud vad mysigt det låter. Jag är så avundsjuka på alla som har ett land och kan ägna sig åt svampplockning, jag vill också! Och tack :)

    Linda:: Tusen tack!

    Kramar till er alla!

    ReplyDelete