Friday, August 27, 2010

Tusen miljoner tack...

...för era ljuvliga, underbara, alldeles för snälla och smickrande kommentarer. Ni är alldeles för fina. Jag ska berätta mer, men ni vet hur det är med tiden. Jag har börjat jobba förresten, märks det? Ingen tid för någonting just nu. En annan sak bara, får jag lov att säga att jag är gruvligt trött på alla som kommenterar vädret på vår bröllopsdag? Inte en enda har gjort det här på bloggen, annat än i positiva ordalag då och för det är jag er så tacksamma, men på jobbet till exempel får jag titt som reda på hur synd det var om oss att det skulle ösregna just på vår bröllopsdag. DET GÖR INGET, det var förbannat vackert, dramatiskt och underbart i alla fall. Vi var världens lyckligaste, vi hade världens bästa bröllop och vädret är väl fasanfullt ointressant en dag som den. Tack för att jag fick avreagera mig. Ha nu en riktigt härlig helg!

3 comments:

  1. Huvudsaken denna dag var ändå att ni sa jag till varandra. Vädret torde vara det minsta bekymret med tanke på all den lycka och kärlek som strålade mellan er och er familj och vänner som fick dela denna dag med er.
    Tänk sedan på alla romantiska filmkyssar; de äger ALLTID rum i kraftigt regn så visst är det något magiskt och romantiskt med det alltid :)

    Kram

    ReplyDelete
  2. Monsunbröllop! Säg det till dom!

    Kram!

    Hanna N

    ReplyDelete