Saturday, August 21, 2010

Tjejmilen startnummer säljes

Det verkar inte som att jag kommer att kunna springa tjejmilen trots allt. Det känns liksom tråkigt att åka upp till Stockholm och springa när jag har förlorat så mycket träningstid att jag inte är i närheten av mitt mål. Är det någon som är sugen på att springa eller känner någon som vill köpa mitt startnummer till reducerat pris. Ordinarie pris är 365 kronor inklusive tidtagning. Skriv en kommentar här eller maila mig på mademoisellemoyenne@live.com.

2 comments:

  1. Vi kan nog klämma in er i morgon!Vi hörs!
    kram

    ReplyDelete
  2. Hej
    Har du startbeviset kvar är jag intresserad av att köpa det för min dotters räkning. Hon och jag brukar springa men nu har hon missat anmäla sig. ingabritt.lilje at telia.com

    ReplyDelete