Tuesday, August 10, 2010

Sail away with me



Nu får det verkligen bli skärpning med uppdateringar på min blogg. Det är skam på torra land vad trist här är inne. Men så blir det när blivande mannen äntligen har semester och man vill hinna med hundra saker mellan alla bröllopsförberedelser. Ja, vi åkte faktiskt ifrån alltihop, tog helt sonika bilen och körde upp till svärmor och hennes lilla hus utan mobiltäckning och låtsades som att det regnade. Men nu börjar livet komma ikapp och det stundande bröllopet förbereder sig inte själv. Missförstå mig rätt nu, det ÄR fantastiskt roligt allting men ja, ni vet hur det kan bli när man arbetar med något riktigt mycket och länge. Förr eller senare vill man bara ta sin älskling ombord på en båt och segla iväg från hela alltet.

8 comments:

  1. Förstår att det är mycket annat som tar upp både tid och tanke för tillfället. Så får det gärna vara också. Precis som du skrev får man försöka att leva i nuet.

    Stor kram

    ReplyDelete
  2. Ja, du är saknad! Men vi har överseende ;)

    Vilka underbara bilder! Härligt att se att ni njuter.

    Nu kommer jag inte ihåg på rak arm om bröllopet var på gång nu, närmsta tiden. Var det augusti? För nog var det ett sommarbröllop? Oh, förlåt, blandar kanske ihop en massa nu. Men iaf, om, om du är på väg att gifta sig vill jag ge dig en spark i baken och ett rungande lycka till. Så länge :)

    Wow, så häftigt att få gifta sig med den man älskar! Att man hittat en sån person är ju bara ett litet mirakel i sig :) Ja, jag blir ju alldeles svamlig och blri alldeles till mig bara jag tänker på det :)

    Kram!

    ReplyDelete
  3. Åhhh vad härligt det ser ut!! Det ser verkligen ut som SEMESTER. Oj så njutbart. Och så ska ni gifta er och allt - så spännande tycker jag. Borde gifta mig själv med tre barn, hus och hund kanske...

    Önskar att förberedelserna löser sig med lätthet!

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  4. Oj så herligt det ser ud!
    Jeg er så spændt på at høre, hvordan det går med bryllupsplanerne, og så glæder jeg mig til billeder, når den store dag kommer:-)
    Kram

    ReplyDelete
  5. Jag förstår precis vad du menar. Det är verkligen jätteroligt med planering, men också jobbigt. Då är det skönt att fly fältet en stund, vi drog till Köpenhamn och landet. Det var perfekt!
    Snart dags...för oss båda =)
    Kram

    ReplyDelete
  6. Det gjorde ni helt rätt i. Underbara bilder!! Nu har jag gatt och tänkt pa er i flera dagar, när är bröllopet?? :) Är sa nyfiken och ser fram emot att höra allt om det.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  7. Förstår att du har fullt upp. Helrätt att bara segla ifrån allt :). kram till dig sötis

    ReplyDelete