Friday, August 13, 2010

Regn i brudkronan...

...betyder tur! Och som väderprognosen ser ut nu och här och där, så lär vi få en hiskelig massa tur. Det låter bra tycker jag :) Just nu spelar faktiskt ingenting så värdsligt som väder någon roll. Jag känner mig alldeles rusig av lycka, vi har fixat det sista inför morgondagen, klänningen är hämtad, jag har precis bundit brud- och näbbuketter och nu sitter jag i soffan hos fina Charlie och väntar på en bästis till. Det vankas nämligen tjejkväll med sushi, fotbad och massage så här dagen före. Min blivande man ser jag nästa gång på blomstergången upp till vår vigselplats. Tack ni fina för era underbara lyckönskningar. Vi hörs om ett par dagar!


17 comments:

  1. Stort grattis (i förskott).
    Önskar er alla lycka!

    Kramar

    ReplyDelete
  2. Å så fint! Så himla mycket lycka och kärlek önskar jag er. Tycker det låter helt rätt att inte låta besvikelse över väder överskugga en sådan vacker dag. Det kommer ju bli underbart oavsett. Ens egen inställning till saker och ting har man enorm makt över. Hoppas på att få se en glimt av allt det vackra när ni landat från de rosa molnen igen.

    Massa varma kramar från Camilla

    ReplyDelete
  3. Instämmer med kommentarerna ovan. Regn på bröllopsdagen betyder som sagt tur i äktenskapet. Vissa säger att det betyder pengar. Hur som helst hoppas jag att ni lever lyckliga i alla era dagar.
    Njut av dagen imorgon och av varandra hela era liv.
    Grattiskramar från Maria Andersson

    ReplyDelete
  4. Håller tummarna för att ni får den där drömdagen ni förtjänar och sen hoppas jag på ett långt mail alternativt flaskpost med alla detaljer så sthlmspinglan får veta allt!

    Många kramar
    M

    ReplyDelete
  5. Det kommer att bli så bra! Vi ses senare!
    kramar

    ReplyDelete
  6. Underbara vackra du. Ha nu en underbar dag och njut och mys. Tänker på dig/er. Kram kram ♥

    ReplyDelete
  7. Var på ett bröllop för ett par veckor sedan och det ÖSREGNADE verkligen när de kom ut från kyrkan...men åh vad vackert det var ändå! Som sagt, regn är en världslig sak som inte går att påverka...och kärleken kan ändå inte regna bort...
    Stort lycka till på er dag!

    ReplyDelete
  8. Ah vannen, idag ar det ER efterlangtade dag! Det regnade pa var brollopsdag och det gick alldeles utmarkt och visst ar vi lyckliga idag :)

    Det forsta jag tankte pa nar jag vaknade imorse var er. Skulle sa garna vilja skicka dig ett litet meddelande men har inte kvar ditt nummer.

    Ha en UNDERBAR dag och natt! Idag ar borjan pa resten av ert liv tillsammans.

    Stor kram fran Lisa

    ReplyDelete
  9. Ett stort grattis till dig och njut av din dag!
    Kram
    //Carina

    ReplyDelete
  10. Fast jag endast känner dig genom din blogg så känns du som en vän ändå. Jag hoppas ni får den bästa dagen idag! Stort grattis! Väntar spänt på att se bilder:))

    ReplyDelete
  11. tusen kramar på er dag o tankar i massor <3 tack för din kommenter..

    kram

    ReplyDelete
  12. Massor med lycka till i dag. Din inställning till vädret är fenomenal.
    Njut av er dag och ha det riktigt roligt.
    Hälsningar Monica

    ReplyDelete
  13. Klockan är strax sju och här i Staffanstorp vräker regnet ner. Hoppas ni har en super kväll. Det är ingen ide att fundera över vädret en sådan här dag. Vi kan ändå inte göra något åt det.
    Jag tänker på dig och hoppas att ni en bra och lyckad fest.
    Kram
    Carina

    ReplyDelete
  14. ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag har tänkt på er den här helgen. Jag är helt säker på att ni har haft en underbar dag för jag kan liksom inte föreställa mig något annat med er två.

    LÄNGTAR så det är inte klokt tills du har tid, ork och lust att dela med dig av lite bilder:)

    Kramar till dig och din MAAAAAAAAN:)

    ReplyDelete
  15. Åh jag har varit in här flera gånger för jag var så nyfiken att se någon sneak-peak från bröllopet. Och gissa om jag tycker att jag var smart när jag tittade in hos dina vänners bloggar här i listen! Och vad fick jag se: Jo, världens vackraste Emelie i en drömbakelse och röda skor! Ljuvligt! :) (o Erik var snygg också) Men det innebär inte att jag inte längtar lika mycket att få höra din berättelse om denna dag! Hoppas ni har en ljuvlig smekmånad nu och njuter av livet som man och fru :) Kram!!

    ReplyDelete
  16. Åh så vackert! Äntligen var det er dag och jag hoppas att den var som en saga. Grattis och många lyckönskningar till er.

    ReplyDelete
  17. Jag svarar er som inte har egna bloggar här. Ni andra, jag försöker svara ikapp på era bloggar:

    Maria Andersson: Tusen tack, vad gulligt av dig! Det ska vi försöka göra ;)

    Anonym 2: Vem är du? Tack i alla fall!

    Stor kram Emelie

    ReplyDelete