Friday, August 13, 2010

Beautiful blogger

Fina, härliga Ellinor hade för ganska längesedan nu lämnat det här söta omdömet om min blogg. Tusen tack!

Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
  • Kopiera in Awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den
  • Tacka och länka till den som nominerade dig
  • Nominera sju andra bloggare och länka till dom
  • Berätta sju intressanta saker om dig själv

Jag har sett att flera av mina favoritbloggar redan har fått utmärkelsen så ni som redan fått den får bara njuta av det och jag säger härmed att ni som får den av mig inte behöver följa förpliktelserna om ni inte vill, men jag nominerar följande bloggar till denna award i alla fall:

Sju (förhoppningsvis) intressanta saker om mig själv:

Jag gör nästan aldrig frukost själv utan väntar på att Erik ska stiga upp och göra den åt oss ;)

Jag har haft tre hästar, tre katter, två hundar och otaliga kaniner och marsvin under min uppväxt.

Jag är hysteriskt rädd för spindlar och undvek senast i veckan att gå på toaletten på Öland för att där hängde spindlar.

Jag avskyr att bli ifrågasatt men älskar diskussioner.

Jag älskar mat, fullkomligt älskar, och äter allt utom kött och nyponsoppa.

Jag avskyr att bli smutsig under naglarna men har inga problem att ta i ordentligt om jag bara slipper det.

Jag är en obotlig tidsoptimist och kommer nästan alltid försent. Tyvärr. Men jag är också väldigt effektiv och hinner mycket på kort tid. 

Varsågoda om ni känner för det!

6 comments:

  1. Tusind tak for awarden!! Det varmer jo:-)

    ReplyDelete
  2. Tack rara du för awarden! Jag har gjort slag i saken och skrivit ner 7 saker om mig. Det är ganska svårt...alors, jag ska tänka på dig i morgon, var så säker!
    Stor lyckatillkram

    ReplyDelete
  3. I morgon är nog den bästa dagen i ditt liv. Njut! Bevara stunden, bry dig inte om mer än din blivande. Dagen är er. Jag håller tummarna för fint väder, endast några droppar regn som sig bör efter vigseln. Önskar jag kunde stå bakom ett träd och glutta. Jag har ju fått en inbjudan men både mor och brorsdottern min delar denna dag med er. Allt gott till dig!!!! Kram Kristina

    ReplyDelete
  4. Den kom från hjärtat ;)

    Kul att få veta lite mera om dig. Vilken lyx att få frukosten serverad varje dag. Själv önskar jag att det åtminstone kunde ha hänt EN enda gång under mina och Daniels fyra år tillsammans :)

    Kram

    ReplyDelete
  5. Tack underbara söta. Vad glad jag blir ♥. Kram kram

    ReplyDelete