Tuesday, August 31, 2010

Årstidssolen


Tänk i somras var det så varmt så varmt och den gassande solen hade gjort gräset alldeles sönderbränt. En av de dagarna träffade jag mina fina och en inte så gammal Malte. Av oss fick han en den alldeles för stora men oj så söta Hummeljackan han har på sig här. Vilken underbar sommar det var, på så många sätt. Idag är det återigen en sådan där riktigt fin dag och de regniga sådana har makat på sig för att släppa fram solen, kylan, den höga luften och den friska doften av höst. Jag är inte säker på vilken av solarna jag tycker bäst om. Jag tror båda.

3 comments:

  1. Än njuter jag av några ljumna och härliga sommardagar, men det märks att hösten är på ingång. Dock välkomnar jag den med öppna armar då det är en av mina absoluta favoritmånader.
    Stor kram

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker hösten, og jeg ELSKER Hummel trøjen! Sådan en skal Freja have!

    ReplyDelete