Wednesday, August 11, 2010

14 augusti


Klart ni ska få veta hur det ligger till och framförallt när. Som många av er gissat är bröllopet väldigt stundande. På lördag, om tre dagar alltså, säger vi (förhoppningsvis) ja! Idag slog nervositeten oss med full kraft och vi däckade nyss hemma efter en runda på stan och sista-minuten-inköp. I flera dagar nu har vi fått höra "Är ni inte nervösa?", "Är allt klart?", "Har ni mycket att göra?" och vi har svarat "Nej, det är lugnt, allt är under kontroll och nu ska vi bara ha kul". Idag ligger två vrak på soffan och undrar när det där torktumlaren i magen ska sluta köra omkring...

10 comments:

  1. Åh jag som just var inne och snokade och liksom kände på mig... Hittade datumet i ett gammalt inlägg och har nu kollat väderprognosen och kan se dig framför mig på lördag i förmodligen den vackraste brudklänning jag sett och med ett leende större än någonsin och med solen glittrandes i den nypåträdda ringen! :) Jag önskar dig all lycka och hoppas att ni får njuta trots att det är mycket jobb och planering (men förhoppningsvis är det mest gjort)! Ser verkligen fram emot att få se bilder från ert livs finaste dag och alla detaljer som du jobbat med (även om allt som spelar roll är att du får gå hem med Erik som din MAN!) Stor kram!!! Från mig som blir alldeles rörd över att bara tänka mig in i hur fint det kommer bli... :)

    ReplyDelete
  2. Det kommer bli skitbra!!!
    Ta det lugnt!
    Kram
    //Carina

    ReplyDelete
  3. Så länge ni båda säger ja, kan inte så mycket annat gå fel; eller hur!

    Ska verkligen tänka på er på lördag (då vi faktiskt åker söderut igen, om än inte riktigt så långt ner).
    Skickar en massa lyckönskningar till er båda!

    Stor kram

    ReplyDelete
  4. Det kommer att bli så bra och så trevligt!!
    kramar

    ReplyDelete
  5. ååååå gumman, jag förstår dig t hundar, och då är mitt tre veckor efter er, jag är ett vrak hela tiden haha.. Det är nog så att den släpper när ni ser varandra..njut så mkt ni kan, det hör till att ha panik, ångest i possitiva anda, nervös, superglad o lycklig, rörd ..ja alla känslor. Men jag skall tänka på dig/er, ni förtjänar den bästa dagen och det kan den inte annat än blir mer er två i spetsen. All lycka och kärlek i masssssor <3// anna

    pusssssssssar

    ReplyDelete
  6. ahhahahah!! Men det är ju jättesnart!! Gud vad underbart. Och ni är sa fina. Det kommer bli en alldeles underbar dag som jag verkligen ser fram emot att höra om sen. Njut av varenda lite sekund. Dagen gar alldeles för fort, sa lova att du njuter ok? Sant som inte gar precis enligt planeringen spelar ingen roll!

    Stor stor kram fran Lisa

    ReplyDelete
  7. Åhh, nu er det jo virkelig tæt på! Jeg glæder mig til at høre om den store dag!
    Nyd den og nyd hinanden, det er det eneste, der er vigtigt!
    Kram

    ReplyDelete
  8. Åh vad spännande. Ihhhh, det är ju riktigt snart. Vad roligt. Hoppas få se lite bilder sen. Ha nu en toppendag imorgon. kramar ♥

    ReplyDelete
  9. SV: Daniel trodde inte alls att det var en film för mig, att döma av trailern. Men jag gillade den verkligen. Det är en film som kan ses om och om igen.

    På lördag åker vi ner till Halmstad för att se och lyssna till Roxette. Inte särskilt långt söderut i dina mått mätt kanske ;) Men halvvägs för oss :)

    Stor kram

    ReplyDelete
  10. Så spännande;)
    Hoppas ni kan glömma allt annat o bara njuta. Stanna upp och insupa atmosfären...
    Lycka till!

    Vilket vackert par ni gör!

    ReplyDelete