Thursday, July 29, 2010

How to work it out

Min stackars fot börjar långsamt återhämta sig och nu märker jag inte längre av den när jag går eller står så häromdagen bestämde jag mig för att prova löpbandet på gymet. Det tog två minuter innan jag var tvungen att avbryta. Det bådar illa för min insats på Tjejmilen den 5 septemeber. Tyvärr. Men än har inte hoppet lämnat mig, även om en tidssäkning förmodligen inte kommer att bli aktuell. Tills dess har jag fått ägna mig åt lite alternativ träning.

Måndag: Spinning 30 minuter och Core 30 minuter

Tisdag: Body Balance 60 minuter

Onsdag: Spinning 30 minuter och Core 30 minuter

Idag får vi se vad det blir, kanske bara en lång cykeltur, för idag är jag bjuden på utflykt med två fina vänner. Imorgon blir det Body Balance igen, den skönaste träningsform som finns.

2 comments:

  1. Tråkigt att foten fortfarande inte riktigt är som den ska, men tur att det finns alternativ i alla fall. Hoppas att den läker fint och snabbt. Finns ju många fler lopp att springa!

    Kram

    PS! Här är en bättre bild på tatueringen:
    http://ellinorsworld.blogspot.com/2008/10/tatto.html

    ReplyDelete
  2. Oj, vad trist att ha ont och besvär - och att tjejmilen är hotad. Men annars är jag jäkligt imponerad - träningspass varje dag! You go girl!

    Och jag håller med om att Body Balance är fantastiskt!

    ReplyDelete