Thursday, July 15, 2010

Fan också

När jag äntligen hade kommit på fötter med träningen och började känna att det gick riktigt bra så får jag någon slags inflamation i hälbensmuskeln eller vad tusan det nu var. Jag kände det i förra veckan redan och den helg fullt av traskande i ett 30-gradigt Paris gjorde väl inte saken bättre. Nu är det vila, vila, vila lilla foten som gäller och absolut inte springa förrän inflamationen gett med sig. Så länge får jag försöka vara aktiv på annat vis. Igår blev det Body Balance 60 minuter och imorgon ska jag åka med syskonbarn och familjer till Tosselilla Sommarland.  Sen cyklar jag ju fram och tillbaka till stranden minst en gång varje dag, det måste vara rysligt bra träning. Nåja, jag hoppas det ger med sig snabbt.

3 comments:

  1. Det finns ju så många sätt att aktivera sig på och så här under sommarhalvåret brukar det inte vara svårt att hitta substitut.

    Kram på dig

    ReplyDelete
  2. inflammationer av alla dess slag är jobbiga. se till att vila hälbensmuskeln och belasta den inte så mkt så hoppas jag att inflammationen ger med sig. bisous!

    ReplyDelete
  3. Ellinor: Det svåra är att det inte får innebära någon som helst belastning på foten, vilket det gör bara man går tyvärr...

    Solli: Ja, det är ju tyvärr bara vila som gäller. Tack!

    Kramar

    ReplyDelete