Wednesday, June 2, 2010

Fotografen

Tusen tack för alla kommentarer om de fina bilderna i inlägget nedan. Jävligt störigt att jag nu måste erkänna att det inte är jag som har tagit dem. De är visserligen tagna med min kamera och nästan jämnt är det mina egna bilder jag lägger upp (förutom när jag hänvisar någon annanstans) men just de här har Erik tagit. Som ni kanske ser är jag med på ett par av dem. Det är jättefina bilder och tävlingsmänniskan i mig tjurar lite över att han har gått om mig vad det gäller fotografering. Det är liksom så typiskt. Jag har fotograferat sedan jag gick på gymnasiet men aldrig riktigt känt att jag har haft tid eller ork att lära mig kameran ordentligt. Erik lånar min kamera ett par gånger, läser lite fotobloggar och frågar om tips från andra fotografer och så vips är han expert på allt vad bländare, slutartid och ljussättning heter. Livet är bra orättvist. Men jag ska framföra era komplimanger ;)

2 comments:

  1. Haha, visst borde man (jag) ha tänkt ett steg längre då jag faktiskt såg dig på bilderna ;)
    Jag skulle så gärna vilja lära mig att fota "på riktigt" men tar mig aldrig tiden.
    Kram på dig

    ReplyDelete
  2. Äsch, han var ju också med på en bild så det är ju inte så lätt att veta. Jag vill dock verkligen verkligen lära mig!

    Kram

    ReplyDelete