Friday, May 28, 2010

Stockholm vs Malmö

Det skulle ha blivit en Stockholmstripp till helgen eftersom Erik skulle tävla men i tisdags fick vi reda på att det inte blev någon match. Så i morse fick han ett meddelande om att en annan kille hoppat och och därför ska han nu åka i alla fall. Superkul för honom som blev riktigt nedstämd över att missa säsongens sista tävling. För mig blir det dock inget Stockholm i alla fall, det är för kort varsel för att hitta bra tågbiljetter tyvärr. Jag tror att jag ska använda helgen till att pyssla om hemmet och mig själv, ladda upp batterierna inför alla avslutningar, studenter, fester och annat som stundar de närmsta veckorna.


Dessutom är det sol i Malmö, kanske ett glas rosé i solen... Vad ska ni hitta på?

6 comments:

  1. Det låter som en underbar helg går dig till mötes.
    Idag ska jag jobba men i morgon styr vi kosan upp mot Karlsborg där min lillebror har uppvisning tillsammans med sina andra skrämflygare, det kan bli spännande.
    På söndag stundar det åter igen jobb men med tanke på väderutsikterna gråter jag inga större tårar pga. detta.

    Hoppas du får en fin dag!

    Kram

    PS! Ska maila dig senare i kväll (om jag kommer ihåg) för att få lite restaurangtips i Malmö :)

    ReplyDelete
  2. Här blir det minitjejmiddag med 9 glada 8-åringar....
    kram

    ReplyDelete
  3. Kanske en shoppingtur med mig och dina systrar imorgon lördag?
    Puss o kram
    mamma

    ReplyDelete
  4. Det låter som om du kommer få en skön helg. En sådan vi ofta behöver men kanske alltför sällan ger oss själva. Själv ska jag jobba mycket, men har även en ledig lördag att vänta, då blir det brunch med toastmaster vid festlokalen och en del bröllopsplanering.
    Ha en mysig helg!
    Kram

    ReplyDelete
  5. Vilken somrig bild. Ett glas rosé i solen är aldrig fel. Här regnar det, är kallt och grått. Men ska försöka ta mig i väg och se en backsprint, göra en shoppingrunda och njuta av ett glas vin med en nära vän på hennes balkong, trots vädret. Ha en fin fredag.

    ReplyDelete
  6. Ellinor: Du ska helt klart få restaurangtips!

    Jess: Fullt hus, kul!

    Mamma: japp!

    Sandra: Bröllopsplanering alltså, går allt bra?

    Sandra: Eller hur!

    Kramar Emelie

    ReplyDelete