Monday, April 19, 2010

En glad utmärkelse

Jag har fått en mysig utmärkelse av Carina. En utmärkelse som handlar om saker som gör en glad och jag blir glad av utmärkelsen, det är väl en fin början.

Andra saker som gör mig glad är långa promenader på gatulyktsbelysta gränder i en främmande stad, doften av sol på min älskades hud, att vara på väg någonannanstans, saltvatten på läpparna och sand mellan tårna. Och att  glömma bort varför jag var ledsen.


Jag ska skicka vidare denna award till fem andra bloggare som gör mig glad. Jag väljer fem stycken nu men ni är egentligen många fler! En del av er har redan fått awarden av andra vet jag också.

Lisa, Erik, Ellinor, Jess och Miss Agda 

4 comments:

  1. Tusen tack söta du :)
    Delad glädje är dubbel glädje och det är så roligt att få ta del av andra människors lyckoämnen.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Stort tillykke med awarden:-)

    ReplyDelete
  3. Åh vad kul. Grattis till awarden, den är du väl värd sötis. kram

    ReplyDelete
  4. Ellinor: Ingen orsak, du är så värd den och visst är det så!

    Julie: Tack :)

    Linda: Tusen tack!

    Kramar

    ReplyDelete