Friday, March 26, 2010

Une pâques dans les Alpes

Men hallå, stopp, stanna! Jag hinner inte med. Tiden går så fort, så fort och idag åker vi till Alperna och då inser jag att jag inte ens har hunnit berätta här att vi ska åka iväg! Väskorna är packade, matsäck är tillredd för den långa bussresan och passen är framtagna så att vi kommer in i la France. Det känns lite att behöva lämna ett soligt och 15-gradigt vårMalmö men det blir en välbehövlig paus från den senaste veckans stress. Dessutom verkar det som att vi kommer att anlända till Val d'Isère vid samma tidpunkt som ett rejält snöfall. Det blir nog fint det med.

Så här fina påskägg väntade i våra fack på jobbet igår. Lyx!

Förmodligen blir vi utan internet i en vecka och jag kommer att sakna att läsa era bloggar men jag lämnar säkert en och annan rapport via mobilen under veckans gång. Jag har massor av inlägg på lager och inspiration så när jag kommer hem så hoppas jag kunna piffa upp bloggen lite. Tills dess får ni gärna ta hand om den. Jag har svarat på alla era fina kommentarer under respektive inlägg så vill man så får man gärna läsa dem.

5 comments:

  1. Men gud så mysigt. Hoppas du får en underbar resa. Kramar Linda

    ReplyDelete
  2. Bon voyage!
    Hoppas att ni får en underbar resa.
    Stor kram

    ReplyDelete
  3. Vi hr verkligen bara njutit! Vi får ses snart!
    kramar

    ReplyDelete
  4. Ha det nu så fantastiskt härligt! Vi hoppas att Sverige vårspirar när ni är tillbaka.
    Stor kram

    ReplyDelete
  5. Fröken Isaksson: Tack så mycket, det har jag verkligen haft!

    Ellinor: Tack! Jag har haft det så himla bra, och det har faktiskt varit lite skönt utan Internet :)

    Jess: Det har vi, och ja, det måste vi!

    Sandra: Igår var det regn och susk idag likaså, men jag hoppas fortfarande!

    Kram Emelie

    ReplyDelete