Saturday, March 6, 2010

Stockholmshelg

Jag, Kristina och Charlotte packade in oss i bilen efter jobbet igår och styrde kosan mot Stockholm för att hälsa på Malin och gå på Singing in the rain som en annan fin vän medverkar i. Imorse när vi vaknade hade underbara Malin ställt iordning en brunch utan dess like, fantastiskt lyxigt. Efter det åkte vi till Hellasgården och bastade och kallbadade nakna till alla sjöns skridskoråkares och längdskidåkares förskräckelse eller förtjusning. Nu är vi på väg in till stan för att käka middag på Vapiano som jag är så nyfiken på efter att Miss Agda pratat varmt om stället. Jag lovar att berätta mer om helgen när jag kommer hem!

8 comments:

  1. Så underbart med en tjejhelg. Hoppas verkligen att kvällen blir lika trevlig som dagen verkar ha varit.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Nääääääää....hade jag vetat detta hade jag slängt mig på tåget för att tvinga på er lite sällskap på Vapiano....där jag för övrigt sällskapat med både Miss Agda. ego-petra, ex-amino-helena och flera andra underbara flickor:)

    hoppas helgen slutat lika bra som den börjat.

    Kramar

    ReplyDelete
  3. Hur var musikalen då?? Å gillade du vapiano? var det gamla stan eller stureplan?

    jag är väldigt fråvarande just nu, men det har sin alldeles trevliga förklaring. Inte säkert att jag skriver om det på bloggen så mkt eftersom jag är ganska noga med att skilja på personlig och privat.. men det är bra just nu, helt klart :-)

    Skulle va såå kul att komma till malmö och träffa dig nån gång!

    kram Camilla

    ReplyDelete
  4. Åh vad härligt med Stockholmshelg! Musikalen är grym, tycker jag;)
    Hoppas att du haft det fint.
    Stor kram

    ReplyDelete
  5. Ellinor: Ja, det var riktigt härligt!

    Jess: Ja, det var det verkligen!

    Maja: Åh, nästa gång när jag är uppe lite längre lovar jag att höra av mig!

    Camilla: Jag lovar att skriva om både Vapiano och musikalen. Och du, du är välkommen till Malmö närsom!

    Andreas: Tusen tack och välkommen hit!

    Kramar Emelie

    ReplyDelete
  6. Sandra: Ja det har varit så härligt. Så du har också dett den? Kul!

    Kram

    ReplyDelete