Monday, March 15, 2010

A dream coming true


I många år har jag avundats min systers och svågers underbara hörnsoffa, en Hockney i mörgrått ulltyg från David design. Alltför dyr för min plånbok har den aldrig kommit på fråga som ett verkligt alternativ. Men så hände det något, systern bestämde sig för att byta ut och jag stod först i kön för att köpa den gamla. Sagt och gjort, för ett mycket fördelaktigt pris på avbetalning utan ränta blev drömsoffan min. Återigen bannar jag mina undermåliga objektiv och ni får skapelsen uppdelad i bitar.

8 comments:

  1. Vilken tur du har och så fint det blev!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Grattis till ett riktigt kap. Fantastiskt fin soffa!!

    ReplyDelete
  3. Så fin så fin! Jag måste få komma och sitta i den lite. Min rumpa kommer nog aldrig landa på något så dyrt ever. :)

    Ses på lördag tjejen!

    ReplyDelete
  4. Åh så fin. Ett riktigt kap ser det ut som. kram

    ReplyDelete
  5. Härligt det är när man får en massa bekräftande kommentarer. Jag hoppas att få bjuda er alla på kaffe endera dagen i den där soffan :)

    Kram Emelie

    ReplyDelete