Wednesday, January 27, 2010

Inte så välförtjänt just nu men åh vad glad jag blir!


Tusen tack söta Jess, Fröken Isaksson och Lisa. Ni gör mig så otroligt glad och peppad på att ägna lite mer tid åt bloggen som så ofta blir lidande nu för tiden. Tack för att ni hänger kvar och för att ni tycker att jag är kreativ trots att jag inte känner mig så kreativ just nu.

Så här ska man göra:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Jag tycker att det är supersvårt att komma på intressanta saker som jag inte redan har skrivit om men hur som helst:


  1. Jag är otroligt lättlurad när det gäller erbjudanden om tidningsprenumerationer. Om det bara finns en fin premie klickar jag genast hem den. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt upp och hoppat på prenumerationer av Drömhem och trädgård och Amelia...

  2. När jag gick på gymnasiet drömde jag om att bli skådespelerska men när jag åkte till Paris tog språkintresset snabbt över.

  3. Jag har en gång serverat självaste Bono när jag arbetade på en restaurang i Cap d'Ail.

  4. Jag älskar att resa så mycket att jag emellanåt överväger att sälja allt jag äger och har för att ge mig ut och resa tills det tar stopp.

  5. Jag är ingen träningsmnniska hur gärna jag än vill men jag älskar att röra på mig om jag inte förknippar det med träning.

  6. Om jag inte hade varit lärare hade jag kunnat tänka mig att arbeta som pilot, tolk eller kaféinnehavare.

  7. Jag älskar att prova på och lära mig saker och jag vägrar nöja mig med det som jag kan här och nu. Jag lärde mig bland annat att åka skidor, spela tvärflöjt och prata franska i vuxen ålder. Jag vill lära mig massor av saker till innan jag dör.
Jag skickar vidare denna award tillbaks till de tre underbara och inspirerande tjejerna som jag fick den, oj vad ni förtjänar den! Jag vill också ge den till:

Solli som lever sin dröm och inspirerar med sin blogg från världens vackraste stad
Sara som skriver om allt och inget på ett sätt som gör att jag bara vill läsa mer och mer. Knivskarpa iaktagleser och träffsäkra kast mellan orden. Jag väntar spänt på hennes första roman.
Batgirl vars ord sveper in mig i en drömlik tillvaro och jag bara njuter av hennes texter fulla av metaforer och euforier
och Annika, min största träningsinspiration och underbara bloggvän.

7 comments:

  1. Oh... Tusen tack för fina ord! Merci beaucoup!

    XXX

    Sara

    ReplyDelete
  2. Åh tack söta du. Vad glad jag blir :D. Och vad kul att läsa lite mer om dig. Hihi jag är precis likadan med tidningarna. Satt senast idag och funderade på olika erbjudanden ur Glamour ;). Kram kram

    ReplyDelete
  3. Åh tack snälla! Blev superglad :-)Kul att höra att du följer mitt liv i Paris...o glöm inte..du är en av de personer som inspirerade mig att åka hit!
    Hoppas du kommer på en visit snart!
    Kram!

    ReplyDelete
  4. Den var du verkligen värd!
    Alltid roligt att få lära sig lite mer om personer, vars bloggar man gillar att besöka :)
    Stor kram

    ReplyDelete
  5. Du kan prenumerera på min blogg, du får en hemlig premie och det kostar bara 99 kr i månaden! :)
    Kram älskade syster!

    ReplyDelete
  6. Tack, tack, tack! Så fina ord.

    Jag ska bättra mig på att kommentera här så att du vet att jag läser!

    ReplyDelete
  7. Sara: Du är värd dem!

    Linda: Haha, ja visst är man lättlurad!

    Solli: Det är jag superglad för och ännu gladare att det blev så lyckat!

    Jess: Hahaha, du är så jävla rolig, har jag sagt det?

    Batgirl: Inte då, jag tycker att det är viktigare att du känner att du vill läsa än att du känner dig tvungen att kommentera!

    Kramar till er alla!

    ReplyDelete