Monday, January 4, 2010

Erik lurade ut mig offpist idag and this is what happened


Men kul var det och vi fick en hel del fin puderåkning på de ställen där det inte fanns lika mycket gran och inte fullt så djup snö. Dagen har i övrigt bjudit på endast 6-7 minusgrader, strålande sol och finfina backar i Tegefjäll och Duved. Efter åkningen åkte jag och Kristina in till Åre och letade upp Systembolaget också så idag har vi kunnat njuta av mer än folköl till bastubadandet. Till middag risotto och ett glas vitt. Det bästa är att det bara är måndag, fem åkdagar kvar. Ljuvligt.

7 comments:

  1. Åh, så härligt - jag är GRYMT avis på er ska ni veta! Hade så gärna velat vara i Åre nu... Snön ser helt underbar ut!

    ReplyDelete
  2. Så mysiga bilder!
    Kram och hälsa alla!

    ReplyDelete
  3. Hihi, så härligt det ser ut! Man bli lycklig av stugliv, snö och semester! :)

    ReplyDelete
  4. Åh, jeg er så misundelig!! Nyd det nyd det!
    Det går desværre ikke at stå på ski, når man er gravid...

    ReplyDelete
  5. Hihi, lite spänning får det ju lov och vara. Ingen skidsemester är dessutom fulländad utan en och annan vurpa ;)

    Kram

    ReplyDelete
  6. Låter underbart! Önskar jag också var i fjällen. Kram

    ReplyDelete
  7. Petra: Ja, första två dagarna var magiska, sedan blev det snorkallt och isigt...

    Jess: Ja det ska jag!

    Annika: Ja verkligen, det är lycka som på beställning!

    Julie: Jag njuter för dig med!

    Ellinor: Jag håller helt med, jag älskar utmaningar och vill gärna ramla om det får mig att utvecklas!

    Linda: Ja, finns det något härligare?

    Kram till er alla

    ReplyDelete