Wednesday, December 16, 2009

Mission Dolores


Om vi någonsin skulle flytta till San Fransisco så är Mission definitivt området vi skulle bosätta oss på. Vi bortser självklart från det faktum att vi är långt ifrån de enda som gillar de hippa kvarteren och att hyrorna häromkring följer den popularitetskurvan. Jag menar det är ju så skönt att veta sådana där saker. Om vi nu helt plötsligt skulle behöva lämna landet av en eller annan anledning och om det nu skulle råka bli just till San Francisco vi kosan skulle styra och om vi skulle hitta jobb, vänner och allt det där. Ja, då är det ju bra att veta var man vill bo...eller?

7 comments:

  1. Du tänker helt rätt, Emelie. Det är bra att veta var man vill bo.

    ReplyDelete
  2. Det är alltid en bra början och att drömma är helt gratis!
    Stor kram

    ReplyDelete
  3. Jag som är egoistisk tycker att ni ska bo kvar i vår egen fina stad.
    Om ni skulle behöva lämna landet så räkna med att ha oss som gäster ofta och länge.
    Kramar
    Mamma o G

    ReplyDelete
  4. Ja verkligen! Och jag kommer gärna och hälsar pa :)

    Kram lisa

    ReplyDelete
  5. Jag hoppas du aldrig försvinner från mig. Jag skulle nog dö lite.
    Puss

    ReplyDelete
  6. Helrätt. Ja man vet ju aldrig när man måste fly landet ;).kram

    ReplyDelete
  7. David: Det kan ju inte vara fel i alla fall :)

    Ellinor: Eller hur, vad vore vi utan våra drömmar?

    Mamma och G: Japp, ni är välkomna att stanna ofta och länge!

    Lisa: Om det någonsin skulle bli aktuellt hoppas jag att du kommer och hälsar på. Annars är du självklart även välkommen till Malmö :) Är du aldrig i Köpenhamn förresten?

    Kristina: Min fina, du skulle vara tvungen att hälsa på. Men jag ska inte försvinna, inte länge åtminstone :) Saknar dig! Snart är det vi i en vecka!!

    Frk Isaksson: Eller hur, bäst att vara redo ;)

    ReplyDelete