Wednesday, December 23, 2009

Med nära och kära


Precis som det sig bör juletid har jag tillbringat de senaste dagarna omgiven av de finaste vänner. Sedvanlig glöggfest hos fantastiska C i lördags, följt av julmiddag med Eriks vänner i söndags och desperatejul med mina söta igår.

Ofta tänker jag på hur lyckligt lottad jag är som är omringad av så fina människor och jag är så tacksam att jag inte hittar ord.

Julen fortsätter i samma anda med familjen imorgon, innan det bär av till Småland och Eriks familj på juldagen, men hem igen till nyårsafton som ska firas med några favoriter hos efterlängtad återvändare i nyrpimpat hem. Mitt ljuvliga lov avslutas sedan med en vecka i svenska fjällen med en annan favoritfamilj.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att alla ni där ute får en lika fin jul som den jag har.

GOD JUL

6 comments:

  1. Hej ven!
    Jeg vil ønske dig og dine kære en rigtig glædelig jul!
    Håber, at det bliver en vidunderlig jul!
    Stor kram Julie

    ReplyDelete
  2. Jag önskar dig en riktigt god jul!
    Stor kram

    ReplyDelete
  3. Tusen tack för julhälsningen din!! Blev jätteglad. Passar på att önska dig det samma! Hoppas julen är lugn och fröjdefull!

    ♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  4. Julie: Tack detsamma!

    Mäster Henrik: Eller hur ♥

    Anna: Tack detsamma fina du! Hoppas att du har haft det bra :)

    Ellinor: Tack detsamma!

    Jenny: Tack!

    Kramar till er alla

    ReplyDelete