Friday, October 16, 2009

Som en kopp varm choklad en frusen dag

Mias blogg var den allra första jag började läsa, fastnade för och sedan dess inte kunnat sluta följa. Jag var faktiskt lite nervös inför dagens dejt, man vet ju aldrig liksom, det skulle ju kunna bli helt fel. Eller? Jag menar, oavsett hur lika man tror att man är så kan det ju bli fiasko.

Men, så är det ju den där lilla grejen, som man ibland glömmer. Bloggen, skrivandet, läsandet. Allt det där är härligt, inspirerande och givande Men människorna bakom, det är de som inspirerar mig, det är för de där härliga kontakterna som knyts och de ljuvliga samtalen som förs. Kors och tvärs. Kommentarsfält som fylls. Mail som skickas. Frågor och svar. Samtal. Livet. Inte kan det bli fel inte. Inte en chans.

jag snodde bilden, och kunde egentligen inte säga det bättre än så här

9 comments:

  1. Två vackra tjejer! Härlig start på helgen... :)

    Roligt att få se fler bilder från SF och vad koooool Erik är, tänkt att ha en kille som han, hehe :)

    Tror inte att jag svarade på inlägget om lägret men det var Sofy(uppochhoppa) som initierade en träningshelg som först skulle vara ett äventyr på en ö men pga rådande höstmörker och kyla blev det något modifierat :) och bra ändå! Kul att hitta folk, Sverige runt, att träna ihop med. Malmöbor är också välkomna ;)

    ReplyDelete
  2. Vad mysigt. Ja Mia har en härlig blogg. Kram Linda

    ReplyDelete
  3. Å så roligt att läsa, så härligt att det faktiskt är så att personligheten fastnar i text och bilder och att det bara stämmer. Kul för er!
    Blir allt lite avundsjuk och önskar jag bodde lite längre söderut..

    kram Camilla

    ReplyDelete
  4. Som jag skrev hos Mia, man skall vara rädd om sådanna vänner.

    ReplyDelete
  5. Men ah vad mysigt!! Man har ju lärt känna sa mycket härliga människor via bloggen, dig t.ex :) Kul att ni ocksa hade det trevligt! Hade gärna följt med pa en varm choklad :)

    Stor kram!

    Lisa

    ReplyDelete
  6. Ser herligt ud! Skønt hvad bloggen skaber af venskaber!

    ReplyDelete
  7. SV: Skåpet var precis så fint när jag fick det, det var därför jag bev så glad. Det var precis vad jag letat efter :D
    Kram

    ReplyDelete
  8. Annika: Ja visst är det! Haha, jag ska hälsa Erik det så kan han få blåsa upp sitt ego ännu mer ;)

    Hojta till nästa gång det händer en sådan där grej så är jag inte svår!

    Jess: Japp, det var det verkligen!

    Linda: Ja eller hur, helt underbar.

    Camilla: Ja, jag önskar också att du bodde lite längre söderut, det hade varit kalas att träffas. Men kanske har du vägarna förbi någon gång och kan hälsa på oss båda två!

    Petra: Absolut, det är inte ofta man hittar!

    Lisa: Jag hoppas verkligen det blir av att vi ses igen, hade varit super att träffas ihop med Mia!

    Julie: Eller hur! Det hade jag aldrig kunant tro när jag började blogga för ett och ett halvt år sedan!

    Stora kramar till allihop!
    Emelie

    ReplyDelete