Monday, October 5, 2009

Skoporr

Behöver jag säga att jag är sjukt nöjd med mina nya höstskor?

12 comments:

  1. Snygga!! Vilket roligt ord, skoporr! :)

    stor kram till dig!

    ReplyDelete
  2. Åhhh så fina. Förstår att du är nöjd, mer än nöjd :D. kram Linda

    ReplyDelete
  3. Nej, jag förstår mer än väl ;)
    Kram

    ReplyDelete
  4. Nej, alla bilderna räckte! ;) Kram

    ReplyDelete
  5. Jättejättefina! Vill ha med. Var har du hittat dem?

    Fått mitt mail förresten? Är lite på kanske nästa helg? Har tentaperiod nu så det är därför jag tänker lite långt fram. Skulle kunna bruncha i Malmö eller skrapa ihop en egen variant hemma hos någon av oss kanske.

    Stor kram
    M

    ReplyDelete
  6. är det så att det kanske är nilson skor :)

    kramen, anna

    ReplyDelete
  7. Förstår att du är nöjd - de är grymt snygga ju!

    ReplyDelete
  8. De är jättefina. Likadana provade jag på Nilson i dag. Så sköna de var.
    Blir kanske sådana för mig också. Ska fundera tills i morgon:-)
    Kram
    e

    ReplyDelete
  9. Ååååå jisses....har ju vart usel på å kommentera och kika runt bland mina stora älsklingsbloggar...så kommer jag in och möts av detta....KÄRLEK:) mE Wants:) Är dom från Nilsson? Märke???? vavavava???

    Hihi....hoppas allt är bra med dig gumman...ska ta å läsa ifatt mig när livet lugnar sig bara liiiite.

    kramar om

    ReplyDelete
  10. Å så fina!! Jag har ett par svarta pippi långstrumpkängor som är lite grövre.. men de där skulle itne vara fel också..
    ORättvist att du har ett jobb där du får ha fina skor och kläder hela dagarna..

    Stor kram

    ReplyDelete
  11. Mycket fina!! :-) Förstår att du är nöjd...

    kram

    ReplyDelete
  12. Till alla er som undrar: Skorna är av märket Vagabond och inhandlades av mig på Nilson för 1099.- Go ahead!

    Kramar och tack för komplimager!!

    ReplyDelete