Wednesday, October 28, 2009

En dygn med systerdöttrarna


Igår hade jag en perfekt start på ledigheten med söta systerdöttrarna. Jag åkte och hämtade dem i måndagskväll och på mindre än ett dygn hann vi film, mysfrukost, film igen, kakbak, My little Pony, temalekplats vid Konsthallen, besök på min väninnas jobb, haloweenfika på Systrar och bröder, prylshopping och massa bus.

Idag har jag sprungit 7 km, tagit hand om mig själv i hemmagjort spa, varit och fått massage och packat väskorna, nåja, nästan packat väskorna. Om några timmar bär det av till just Amsterdam. Bra jobbat alla som gissat! Nu måste jag verkligen ta hand om det sista... Blir nog inga kommentarer från mig den här veckan på era bloggar men jag hoppas kunna uppdatera lite från resan i alla fall.

8 comments:

  1. Mailade dig precis men attans du ska ju till Amsterdam! Ha det underbart där så ses vi när du kommer hem.

    kram

    ReplyDelete
  2. Låter ju supermysigt!
    Hoppas nu att du får en riktigt härlig vecka i Amsterdam. Det är som sagt en fantastisk stad!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Ni hann verkligen med mycket! Kram

    ReplyDelete
  4. Trevlig resa vännen!

    Vilka underbara dagar du haft den här veckan. Dagen med syster döttrarna verkar supermysig, och chokladbollarna ser verkligen mumsiga ut! Spa och massage lät inte heller helt fel!

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  5. Jeg håber, at du får en rigtig god tur! Husk at slappe af og bare nyde det!

    ReplyDelete
  6. Åh vilken underbar ledig dag ni har haft tillsammans! Så kul att kunna umgås med systerdöttrarna på det viset! Du kommer ju bli värsta bästa morsan! :)

    Men du är det grönt pärlsocker? Så gulligt... men hur gör man det? Alltså karamellfärg är ju vätska och borde lösa upp sockret? Eller tänker jag fel... :)

    Och så DUKTIG som sprungit!

    ReplyDelete
  7. Helt klart en MVG moster. Det är dagar de alltid kommer att minnas med värme i sina hjärtan. Ha en toppen tripp till tulpanens mecka.

    ReplyDelete
  8. Mia: Ja jag är ju hemm men oj vad jag inte har haft en sekund över :(

    Jess: Eller hur!

    Ellinor: Tack! det har jag verkligen haft!

    Lisa: Tusen tack, det var helt fantastiskt i Amsterdam!

    Julie: Tack söta, det var helt underbart!

    Annika: Tack för alla komplimangeer ;) Japp grön karamellfärg men det gäller att vara sparsam så att det inte tar smak!

    Kristina: Tack så mycket, jag hoppas verkligen att du har rätt. Man vill ju vara en grym moster ,)

    Kramar till er alla!!
    Emelie

    ReplyDelete