Friday, September 18, 2009

Hösten är här


Så här såg det ut i Pildammsparken när Jag var ute och sprang igår. Hösten, min absoluta favoritårstid är här på allvar. Men med hösten kom jobb och ansvar och dagar fullspäckade med arbete går kvällarna företrädesvis till vänner, träning och pojkvännen. På helgerna försöker jag vila, träffa familjen och göra lite utflykter och jag märker att jag inte prioriterar bloggen. Det är så tråkigt för jag det är något jag verkligen vill göra och jag saknar kontakten med er. Men det är som det är just nu och jag hoppas att jag kommer tillbaka snart, att jag kommer att orka och hinna, skriva och läsa, för det ger så otroligt mycket. Ha en skön helg allihop!

6 comments:

  1. Visst är det härligt med hösten?

    Blogga ska man bara göra om det känns kul! Men som sagt, jag saknar dig och hoppas att du kommer tillbaks när du far tid över.

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Hösten är bäst! Vi ses snart! Kram

    ReplyDelete
  3. Jag tycker att du gör rätt i att prioritera dina nära och kära, vi i cybervärlden finns alltid kvar ;)
    Kram

    ReplyDelete
  4. Njut av vardagen, hinner du blogga är det kul, gör du inte det får det bli en annan dag. Vi hamnar alla där ibland. Kram Kristina

    ReplyDelete
  5. Ja, mycket är det som pockar på ens upmärksamhet. Och särskilt när man är på ett nytt jobb, och då brukar man ofta vara helt utmattad när man kommer hem på kvällarna... tog flera månader innan jag kände mig energisk igen efter att jag börjat mitt nuvarande jobb. Men som sagt bloggen finns ju alltid kvar till senare!

    Nej, att förlora en förälder är en oerhörd saknad. Passa på att krama dina föräldrar en extra gång när ni ses härnäst! :-)

    ReplyDelete
  6. Lisa: Ja, hösten är underbar. Du har helt rätt, bloggen får inte bli ett msåte men jag känner verkligen för att blogga och då är det tråkigt när man inte finner tiden...

    Jess: Japp, det gjorde vi. tack för igår!

    Ellinor: Vad härligt att höra, iblend tror man att cybervärlden är så förgänglig men det finns många trogna själar även här som tur är :)

    Kristina: Ja, du har helt rätt och det är så man får försöka tänka. Lite trist när man vill så mycket bara!

    Fröken Fräken: Ja, det är sant, det tar mycket tid och energi men det är jättekul samtidigt. Jag ska absolut ta ditt råd och ge lilla mamma en extra stor kram när jag träffar henne imorgon.

    Kramar till er alla!

    ReplyDelete