Saturday, August 8, 2009

Phoenix Hotel


Nu åker vi ifrån hotellet som varit Eriks hem de senaste fem veckorna och mitt i två. Vi har trivts otroligt bra här och inte undra på, eller hur? Detta coola rock'n'roll-hotell i 50-tals motelstil har härbärgerat många rockstjärnor och skådisar, såsom David Bowie och Johnny Depp. Även om man inte bor här när man är på besök i staden tycker jag definitivt att man kan gå hit för att käka en utsökt middag i den fina restaurangen eller hänga vid poolen en fredagkväll då det är öppen bar mellan 21 ochh 22 och klubb till klockan 1.

4 comments:

  1. Mysigt. Man får lite Melrose Place-känsla när man ser bilderna! Kramar

    ReplyDelete
  2. Wow, det ser godt ud. Jeg håber virkelig, at I nyder ferien.
    Jeg er kommet hjem efter en helt vidunderlig uge i Grebbestad, hvor jeg har været på idrætskongres. Det var så herligt, og nu er batterierne ladet op til at begynde på job i morgen!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Oh vad mycket du har sett och upplevt under den gångna veckan. Det har varit ett sant nöje att ägna en stund åt att uppdatera mig om alla dina göranden och upplevelser. San Francisco verkar verkligen vara en väldigt vacker och spännande stad.
    Ser nu fram emot fortsättningen av er resa.
    Kram på dig

    ReplyDelete
  4. Jess: Ja eller hur! Kände mig dom om jag var med i Melrose Place, i alla fall inanför grindarna...

    julie: Vad härligt att du njöt av Grebbestad, vi har också njutit massor, jag lovar :)

    Ellinor: Vad glad jag blir att du tycker att det har varit roligt att läsa. Hoppas att tipsen kan komma till nytta någon dag!

    Kramar Emelie

    ReplyDelete