Thursday, August 13, 2009

Monterey Bay aquarium

Akvariet i Monteray är otroligt hajpat bland Kalifornienborna. Vi tyckte absolut att det var kul, speciellt maneterna och hajarna men inget måste om man inte har lång tid på sig på sin road trip alternativt är väldigt intresserad av havsfaunan i Monterey Bay.

Det har hänt så mycket denna veckan och jag har haft så ofantligt lite tid att blogga (samt ofantligt lite internetuppkoppling). Det kommer att bli många Kalifornieninlägg framöver även när jag har kommit hem för jag har massor att skriva om, tipsa om och berätta om. Om ni vill ha lite mer exakt update på vad vi har gjort senaste veckan så kolla in Eriks blogg. Tack för alla kommentarer. Jag svarar så fort jag få mer tid!

6 comments:

  1. Impad över att du fick upp Erik på en häst!
    Kramar Mamma

    ReplyDelete
  2. Söt pojkvän du har! ;-)
    Kul att se lite mer bilder...

    Väntar med spänning på din update...

    ReplyDelete
  3. Fina bilder! Ser fram emot fler när ni kommer hem! Kram

    ReplyDelete
  4. Förstår att du inte har tid att blogga. Vi väntar med spänning på alla inlägg :)., kram kram Linda

    ReplyDelete
  5. Vilken toppensemester ni verkar ha haft. Välkommen hem så ses vi snart inför premiären.

    ReplyDelete
  6. Mamma: Och han hade världens största leende hela resan :)

    Bella. ja visst är han fin :) Update kommer men först ska jag läsa ikapp era bloggar, svara på kommentarer och kommentera :)

    Jess: Japp vi får ses snart så vi kan prata ikapp!

    Rick: Det har varit amazing ;) OCh vi har ju finfina prylar från Ralle till dig också. Ses på premiär (fest!)

    Kramar Emelie

    ReplyDelete