Monday, August 17, 2009

Ikapp

Första dagen på jobbet har gått. Det känns riktigt bra. Jag är trött men glad och ser fram emot resterande termin, spänd, förtjust och lite orolig. Jag tror det är en bra blandning.

Nu har jag hunnit svara på era kommentarer under varje inlägg. Jag har läst ikapp alla bloggar som jag inte kunnat läsa på ett par dagar också. Jag kommer förhoppningsvis att hinna läsa som vanligt men jag känner redan nu att nya jobbet kommer att ta en hel del tid i anspråk så kanske blir det inte lika många inlägg och lite mycket kommenterande som vanligt. Men jag finns kvar. Såklart.

16 comments:

  1. Vad bra att allt gick fint på jobbet!! Kram

    ReplyDelete
  2. Åh, välkommen hem! :)

    Oj, vilken start - slungas direkt ut i arbetslivet?! Skönt att höra att du verkar nöjd med första dagen :)

    Er semester verkar verkligen helt fantastisk. Vad härligt att du är så nöjd också!

    Ja, visst är hösten underbar! Det är nog min favoritårstid, om jag måste välja.

    (Och ja, brödet är utan jästid och otroligt gott! Hihi)

    ReplyDelete
  3. Skönt att höra att du haft en bra första dag som franskalärarinna :) Det bådar gott för resten av terminen!
    Kram på dig

    ReplyDelete
  4. Härligt att ditt nya jobb verkar vara bra. Kramar mamma

    ReplyDelete
  5. Ah vad roligt att det känns bra pa jobbet! Har tänkt pa dig. Hoppas resten av veckan blir bra. Nästa vecka blir det vardag för oss oxa, vi hörs mer da.

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  6. Härligt!!!!!! tROR VERKLIGEN ATT DU KOMMER ÄLSKA DITT JOBB!!!! OJ! Självklart kommer det suga alla krafter ur dig nu i början....så är det väl alltid med nya grejjer.....vare sig dom är roliga eller jobbiga.

    Jag har verkligen varit värdelös med kommenterandet.....FÖRLÅT!!!!!! Men jag finns här bakom skärmen och följer dig:)

    Kramar å hälsa pojken!

    ReplyDelete
  7. Hejsa vennen!
    Velkommen hjem, jeg håber virkelig, at I har nydt turen, men det tror jeg:-)
    Jep, på billedet skal jeg til at klatre, og jeg kom på toppen! Det var virkelig en stor oplevelse.
    Håber du også får en god dag på jobbet i morgen.
    Kram

    ReplyDelete
  8. Vad härligt att du trivs med jobbet, det kommer nog att bli jättebra! Hoppas du får en härlig superbra höst, med massa mysiga stickade tröjor och grönt te med äppelsmak

    ReplyDelete
  9. Välkommen hem. Kul att er resa blev så lyckad. lycka till på nya jobbet! Fast vi saknar dig redan. Fan vad det är mycket att damma när man ska göra det själv varje dag:-) Kom in och titta någon dag, rean är borta och vi har fått nytt inför hösten.

    kram kram
    e

    ReplyDelete
  10. Å så spännande!

    Jag hade en veckas semester förra veckan och den var riktigt lång och härlig och det var allt lite rostigt i måndags men ändå så roligt att vara tillbaka.

    Visst är det härligt att känna så!

    Min dator hemma är lite dum ibland och gör det ibland svårt att komma in på vissa sidor, däribland din så jag får fuska lite och läsa här på jobbet emellan patienterna.. men det är inte lika lätt att hinna med och kommentera då tyvärr..

    Lägg din energi på jobbet nu och blogga bara när du känner för det!

    Kram kram Camilla

    ReplyDelete
  11. Härligt att det känns bra!

    Kram

    ReplyDelete
  12. Välkommen hem igen! Har hur mycket lovely läsning som helst att ta igen! Hoppas att du piggnat till efter resan och att din arbetsvecka gått bra! Stor kraam!*

    ReplyDelete
  13. Alla:
    Tusen tack för det varma välkomnandet hem och för alla lyckönskningar och all positivitet som flödar här! Ni är helt underbara! Som ni förstår har det varit en fullproppad vecka, därav den långa bortavaron. Härligt att se att så många kikat in i alla fall. Jag kommer tillbaka!

    Många stora varma kramar till er alla!

    ReplyDelete