Sunday, August 16, 2009

Hemma igen

Jag är så trött. Så vansinnigt trött. Lämnade San Francisco 7 på morgonen lokal tid, nu har jag varit vaken i cirka ett dygn. Bara nio timmar tills jag får gå och lägga mig. Imorgon börjar jag mitt nya jobb. Bra tänkt där Emelie. Smart.

Men det var det värt. Jag vet att det ofta känns så och att det inte går att jämföra men just nu känns det som om jag har haft de tre bästa semesterveckorna i mitt liv. Denna oväntade resa blev helt ofantligt underbar. Den senaste veckan har vi njutit av ledighet båda två och bilat ner genom Kalifornien från San Francisco till Los Angeles och tillbaka igen. Några av sakerna vi har upplevt:

Vackra rådjur

Underbara frukostar med fattiga riddare

Vi träffade en ekorre på nära håll

Nybörjarsurfing

Svindlande vyer

Och massor av kärlek

7 comments:

  1. Det är sannerligen ett fantastiskt äventyr du varit med om och jag är verkligen som glad att jag fått följa med på det här genom bloggen.
    Ser fram emot ytterligare reseupplevelser och skildringar framöver men först önskar jag dig ett STORT lycka till på jobbet imorgon!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Välkommen hem och lycka till på jobbet i morgon!!! Kram

    ReplyDelete
  3. Välkommen hem! Vad kul att du är tillbaka (även om det var fasligt kul att följa dig i US). Kram kram

    ReplyDelete
  4. Jag förstår att det var en av ditt livs bästa semestrar hittills! Och att du dessutom fick uppleva massor av kärlek på semestern var inte så tokigt, det ger ju vilken resa som helst en guldkant (precis upplevt samma sak :)
    Kram

    ReplyDelete
  5. Åhh, de där fattiga riddarna såg ljuuvliga ut! :D

    ReplyDelete
  6. Tack för lyckönskningarna!

    Kram Emelie

    ReplyDelete