Friday, August 7, 2009

Dimmiga dar

Som ni säkert vet men som jag inte visste, eller i alla fall inte trodde var påtagligt, så är San Francisco känd för sin högst frekventa dimma. Dimman ligger tät nästan varje morgon och håller ofta i sig hela dagar. Därav det kalla klimatet som också skiljer denna nordliga stad från resten av den annars så soliga staten. Jag som längtat sommar så länge har väl varit måttligt road av att springa omkrng i jeans och skinnjacka i juli månad. Det är också denna dimma, och inte en smutsig kameralins, som gör att mian bilder som jag lägger upp här kanske ser lite suddiga och gråa ut. Till min stora förtjusning har vi däremot den här veckan blivit benådade med en hel del sol och även lite värme!

Solen gör mig glad!

3 comments:

  1. Snygg bild! Du börjar få snits på egenfotograferingen nu:-) Fint band i håret, nytt?

    Kram e

    ReplyDelete
  2. Dimma eller inte, snygg som vanligt i alla fall! Kram

    ReplyDelete
  3. Tack så mycket båda två, ni är å söta :)

    ReplyDelete