Monday, July 27, 2009

Framme!

Jag skulle ju ge en uppdatering och hade tänkt att skriva ett inlägg om resan hit men nu fastnade jag för länge med att läsa ikapp alla era bloggar som jag inte kunnat läsa på två dagar och i alla fall svara på några av alla kommentarer jag fått så nu blev klockan mycket och jag måste ta mig ut och upptäcka staden. Jag får uppdatera senare men nu är jag framme och i gott bevar hos min Erik i ett soligt San Francisco. Tack för alla kommentarer, vi hörs snart vidare!

4 comments:

  1. Wow, så härligt! Skulle inte ha något emot att åka till San Francisco!

    ReplyDelete
  2. Vad härligt, ha det superbäst! Kramar

    ReplyDelete
  3. Till skillnad från alla sommartorra bloggar, skriver du på flitigt, vilket är jätte roligt!
    Ta nu gott om tid på dig att bekanta dig med staden och återkom sedan med en massa härliga skildringar!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Låter som du har det helt underbart! Sköt om dig.

    ReplyDelete