Wednesday, June 10, 2009

Mmm lyxbrunch på le pain quotidien


Härlig frukost efter härlig gårkväll. Jag kunde inte ta några bilder igår med mobilkameran men det var så fantastiskt roligt att träffa Lisa som var ännu sötare och ännu trevligare i verkligheten! Bilder kommer när jag har återvänt till Sverige. Lite senare var vi hembjudna på risotto, mousse au chocolat och champagne hos min söta väninna, hennes man och deras lille Léo som nu är 3 månader. Det blev även en liten barrunda i Marais efteråt på några gamla välkända favoritställen.

4 comments:

  1. Usch - jag vill nästan inte läsa din blogg just nu :( Jag är så otroligt avis att du får ut o resa sådär o träffa kul människor!

    Kramiz

    ReplyDelete
  2. Ah gulliga du!! Och vilken härlig brunch. Jag hade gärna suttit med er istället för pa ett tag till Rotterdam ;)

    Jag hoppas verkligen att vi far möjlighet att ses igen. Det var sa trevligt och vi hann ju inte prata klart!!

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  3. Ser ut som ett jätte mysigt ställe. Ska försöka lägga namnet på minnet inför en framtida resa.
    Kram

    ReplyDelete
  4. åh! Vad mysigt! Paris är verkligen en underbar stad och jag älskar fransk frukost...mums!
    Längtar redan tillbaka till Nice :-(
    Brukade alltid köpa baguetter på morgonen från bageriet som jag fyllde med chevre, och annats smått o gott som vi hade med på våra utflykter...mums!

    Ser framemot att se fler av dina bilder från din Paris-resa!

    Stor kram!

    ReplyDelete