Sunday, June 7, 2009

Låååång väntan


Tänk om jag ändå kunde läsa alla era bloggar och svara på kommentarer istället för att läsa ännu en veckotidning men det är så jäkla dyrt att mobilsurfa. Det kommer nog att bli dåligt med svar överhuvudtaget veckan som kommer tyvärr. Inatt kör vi hem från Stockholm och imorgoneftermiddag åker jag och min kursare till Paris! Vi kände att vi ville fira ordentligt och verkligen få en paus innan sommarjobben börjar så det blir 3 dagar i världens underbaraste stad! Jag kommer att blogga från mobilen som nu men som sagt så får jag återkomma med kommentarer nästa helg. Så länge hoppas jag att ni fortsätter att titta in här och lämna några ord om ni vill för det gör mig så himla glad!

2 comments:

  1. Hoppas att ni far en jättetrevlig kväll och att vi ses i veckan!

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. STORT GRATTIS till examen och ledighet!

    Hoppas konserten var värd att vänta på. Ser ut som ni har hyfsat fint väder - många jag känner stod där i hällregn, så det kan alltid vara värre ;)

    Låter helt rätt att ta en liten semester och njuta! Hoppas det kommer lite blogginlägg från mobilen så man kan få lite inspiration. Trevlig resa! Kram!

    ReplyDelete