Thursday, June 25, 2009

iForm!


Vet jag inte om jag är men det är i alla fall namnet på det lopp som jag och tre av mina närmsta vänner nu har anmält oss till. Den 31 augusti går det av stapeln och tills dess ska jag då visa att jag kan springa en mil på en skaplig tid... Tur att jag har fått så fina nya kläder i form (!) av svarta löpartights från Nike av Charlotte, som jag bland annat ska springa tillsammans med och en superfin rosa vindjacka från Newline av Sara. Nu har jag allt utom en egen funktionströja och pulsklocka men som tur är har jag ju en sambo som kan bidra med sådant så länge. Dessutom har jag skaffat mig en sida på jogg.se så att jag kan dokumentera min träning.

Efter ett par veckors slappande på träningsfronten i samband med ex-jobb, Pariresa och festande har jag nu äntligen kommit igång igen och denna veckas träning ser än så länge ut så här:

Måndag: Löpning 4km, bodybalance 60 min
Tisdag: Löpning 4 km
Onsdag: Inget
Torsdag: Löpning 7 km

Inte en lika imponerande lista som många av de bloggarna sm jag läser lägger upp, men bra gjort enligt mina mått mätt!

6 comments:

  1. Fantastiskt, tycker jag!
    Här är det endast promenader haha.

    ReplyDelete
  2. Kul att få följa din löpning också! Det låter ju som en jättebra start. Dessutom ser du ju ut att vara som gjord för löpning, till skillnad från andra ;)

    Rekommenderar www.funbeat.se så mycket mer än jogg.se - bara ett tips! :) (plus att jag kan få en spark i baken av dig där också då)

    ReplyDelete
  3. Va roligt! jag har också börjat springa nu, är jättehärligt när det är fint väder!

    ReplyDelete
  4. Okej då! Jag fattade piken.......
    Hade som mål att springa två dagar denna vecka. Alltså vart det dags i dag. Har försökt leta anledningar till att slippa......

    ReplyDelete
  5. Vad duktig du är! Ska bli spännande att följa din utveckling.

    Vad gäller Belgien så bodde jag där nere för några år sedan samtidigt som jag arbetade och pluggade. Har varit tillbaka några gånger men aldrig i just den staden jag bodde, vilket nu är målet med resan. Det ska bli jätte roligt :)

    Kram på dig

    ReplyDelete