Friday, May 29, 2009

Releasefest för Grafton Street


Igår var det releasekalas för underbaraste Calaisas senaste skiva Grafton Street. Jag och Kristina drack martinis, lagade middag och gjorde oss festfina hemma hos mig innan det bar iväg till Operagrillen där det bjöds på plockmat, öl och ljuvlig musik. Mina två favoriter på nya skiva är än så länge Awakening och I've seen this one. Om du inte har lyssnat på Calaisa så gör det nu och genast. Jag drömmer mig bort till en amerikansk landsväg, där jag kör mil efter mil i en pick-up med en öl (alkoholfri ;)) i näven och med den här musiken strömmande ur högtalarna. Tack för ännu en härlig kväll fina vänner.

2 comments:

  1. Ahhh vad härligt!! Vilken mysig kväll ni hade! Och TUSEN TACK för din goa värmande kommentar, du är verkligen en söt vän!

    Igår var jag iväg på ett annat nätverk och hade såååå trevligt. Känner mig faktiskt lite trött i ögonen här på morgonkvisten...

    Idag blir det värme!!

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  2. Nu blev ju till och med en hemmasittare som jag sugen på att gå ut! (det strålande sommarvädret gör sitt till också) Låter som en helskön kväll! DOck är mina ben lite trötta efter att ha släpat runt mig på Ikea och lite andra affärer hela dagen. Nä, nu blir det balkongen, benen högt och lukta på häggen som nu börjat blomma. Livet är inte pjåkigt!

    Hoppas att du har en minst lika härlig kväll i kväll!

    ReplyDelete