Thursday, May 21, 2009

Grattis på födelsedagen mitt hjärta


Erik, älskade, Erik
En enastående Erik
En enigmatisk Erik
En engelskspråkig encyklopedi
och excellent entreprenör
En eldig elitfotbollssupporter ekande eufoni
Ett energiknippe i sitt esse exceptionellt
eliminerandes ettusen ememamotståndare
Erik é eftertänksam, aldrig enformig
Empatisk, aldrig elak
Engagerad, aldrig egocentrisk
En ekologisk epikuré
erbjudandes extravagans en masse
Egnande en euforisk Emelie evigt engagemang
etsar han sig fast och eliminerar allt motstånd
En eldsjäl som erhåller edsvuren kärlek
och erövrar Emelie efter eskalerande EKG
Med Erik efterlevs eudemonism enkelt
Ehuru evinnerlig existens é erforderlig é vi ense
Emelie och Erik i evigheters evighet

30-åring som stolt visar upp morbroderns present. Bildbevis från 20 år sedan
och någon slags skum sprit som går under namnet Å va då?

8 comments:

  1. Hvor er det fint skrevet!
    Tillykke til manden, håber I nyder dagen!
    Kram

    ReplyDelete
  2. GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL DIN JÄKLA SNYGGING;)

    haha....vaknade i natt med panik och insåg att jag glömt svara på din kommentar....förlåt och argggghhhh va sur jag blev på mig själv.
    Klart jag vill ses....vill ju krama om dig och tala om för dig hur mycket dina underbara kommentarer betyder för mig!!!!!!!! och Neo vill också se dig....han har bara lite svårt att uttrycka sig i ord;)

    Klänningen får jag nog med sorg i hjärtat säga nej till...ekonomin ser lite ostabil ut just nu:(

    Men ring...ring...ring!!!!!!! skriver mitt nr i nästa kommentar så kan du väl radera den sen.

    kramar till er båda

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Vilken fin E-dikt! Hälsa grattis från mig! Kram

    ReplyDelete
  5. Oj, oj här blir man inbjuden i sovrummet minsann *ler* Vilken liten pudding - honom önskar jag gärna grattis på födelesedagen! DIN pudding såklart ;)

    KRAM J

    ReplyDelete
  6. Grattis grattis till din älskling :). Vad fint skrivet. kram

    ReplyDelete
  7. Så fint skrivet!! Gratta Erik från mig också. Kram

    ReplyDelete
  8. Herlige billeder! Kig ind hos mig, der er noget til dig:-)
    Kram

    ReplyDelete