Monday, May 11, 2009

Fortsätning på mammatemat

Grattis till fina mamman som fyllde år i lördags!
Det var en väldigt trevlig kväll men jag glömde kameran så det blev inte så många bilder. På väg till restaurarangen som alla vi barn blev bjudna på fick jag i alla fall upp mobilkameran en stund.

Det blåste ordentligt på väg till restaurangen. Äldsta systerdottern tar skydd mellan mamma och hennes man. Visst kan man inte tro att min mamma närmar sig 60?

Mellantjejen börjar bli riktigt stor och är tuff i likadan skinnjacka som storasyster

Lillkusinen iklädd kaniner och ett fint hårband som inte satt kvar i särskilt länge.

Storasyster, min den här gången, kalasfin i mammas vardagsrum.

7 comments:

  1. Fina bilder, synd vi inte var med... Kramar
    Tack för ditt fina inlägg!

    ReplyDelete
  2. Vilka sötnosar allihop, det märks vad du bros på ;)

    Storasyrran är ju grym!

    Kram J

    ReplyDelete
  3. Ni var lika, din syster och du och vad stora barn hon har! Man kan VERKLIGEN inte tro att din mamma snart blir 60!

    Tack ska du ha föresten, det ger mycket mer med sån respons än man kan tro!
    Jag vill också ha en vinpåse! fast jag förstår tanken med en liite större.. ibland kanske man har med nåt annat också.. eller två små tex.

    ReplyDelete
  4. Din mamma ser såå ung ut! Jag menar det verkligen, nämnde du inte tidigare att hon fyllde 60!!? Det tror man inte...

    Hade ni en härlig dag då?

    Stor kram

    ReplyDelete
  5. Wow, sikke fine billeder:-) I er jo så fine allesammen!
    Kram

    ReplyDelete
  6. Härligt att umgås med familjen och ni är så fina allihopa :)

    Vad fint att göra en insats för rädda mammorna... det känns alltid bra att kunna ge ett bidrag (litet som stort) till välgörenhet. Själv har jag cancerfonden som ligger lite extra varmt om hjärtat men ett litet bidrag kan ju mammorna också få...

    ReplyDelete