Sunday, May 31, 2009

Jubileumsällskap på MFF-läktaren



Idag fick jag låna Saras pappas årskort och sitta på flott plats på MFF-Gaismatchen som dessvärre inte alls rättvist slutade 2-2. Men det var mysigt ändå tack vare en liten speciell händelse. Sara kom ihåg att det idag är exakt nio år sedan som vi tre tog studenten! Detta firade hon genom att ha med sig varsin godispåse där varje bit symboliserade något ur våra liv. Med hjälp av en vacker dikt som hon läste upp betättade hon hur varje bit var en del i en kedja som tagit oss från studentdagen till där vi är nu. Vi fick även varsin ballong. Min var himmelsblå.

4 comments:

  1. Nej men vad gulligt gjort! Vad härligt med sana kompisar.

    Och inte visste jag att du var sant fotbollsfan? Eller jo, jag har ju börjat första det nu.

    Ja du, kattkvinnan... jag vet att jag kan vara lite hard ibland men jag tvivlar starkt pa att vi kommer bli vänner. Lite väl mycket rikemans fasoner för min smak... Men som mamma säger "hon är säkert bara osäker". Men, jag känner ingen stress över sant längre. Är hellre ensam än med människor som jag inte trivs med. VI kommer säkert ga pa middagar och sa med dom, men hon och jag... nja, det blir nog inga "tjejluncher" tillsammans.

    Sa, jag hoppas att du njuter för fullt av sommarlovet nu? Det är du värd!

    Stor kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Vilken härlig idé....måste känts jätteroligt!!!!!

    Jag återkommer när jag samlat lite mer krafter:)

    kramar

    ReplyDelete
  3. Men det var ju så himla sött gjort! :) Gud vad glad jag skulle blivit. Härligt med bra vänner!

    Synd på matchen bara. Ikväll har IFK chans att ta några poäng och försöka kravla sig upp ur bottenträsket. Jag ska heja på.

    ReplyDelete