Friday, May 22, 2009

De är märkliga i Uppsala


Vi är framme på First hotel Linné och har hunnit konstatera att det kanske inte är det mest moderna hotellet i landet. Ett gammalt bostadshus på en skum bakgata omgjort till hotell och allt verkar ganska övergivet och spöklikt. När som helst kommer det en liten pojke på en gnisslande trehjuling cyklandes genom korridoren, jag lovar. Om jag inte hör av mig till någon imorgon varsko polisen eller kanske Sam och Dean i Supernatural... Nåja, nu ska vi krypa ner och kolla på film. Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa Maja och lille Neo, så spännande! Godnatt.

3 comments:

  1. haha....men du....häng ut genom fönstret å ropa så kommer vi och räddar er:)

    ses snart;)

    ReplyDelete
  2. Tack för dejten:) jättetrevligt!!!!! men så tråkigt att ni bor så långt bort....ses ikväll då;)

    Kram

    hihi...hon som jag berättade om som kände igen mig och lilla Neo från bloggen....hon ska nog på samma bröllop som er....stoooora stora världen:)

    ReplyDelete
  3. Ha ha! Ja, akta er för pojken på cykeln:)!
    Välkommen till världsmetropolen!

    Bröllop? Jobbar på ett annat hotell i stan och det kanske är samma som ni varit på?? Världen är allt bra liten i så fall:)

    ReplyDelete