Monday, May 25, 2009

Bloggdejt

Det finns väldigt mycket bra saker med att blogga. Min blogg är för mig terapi, summering, delgivning och inspiration, men det allra bästa med bloggandet är alla de underbara bloggare som jag har lärt känna genom ömsesidig läsning och kommentarer. I helgen var det bröllopsfest i Uppsala och vem bor där om inte Maja och sötaste lille Neo!

I lördags spatserade vi så ut på stan och träffades för en härlig lunch. Medan jag och Maja åt och babblade fick Erik som länsade sin tallrik först vara Neovakt och ljuv musik uppstod. Neo låg i Eriks famn nästan hela lunchen och somnade snart tryggt.

Fina Maja, det var så kul att träffas och prata om allt mellan himmel och jord. Jag hoppas att det kommer fler tillfällen, i Uppsala, Malmö eller varför inte Köpenhamn!

4 comments:

  1. haha hur tusan ser jag ut:) men du....vi SKA ju till köpenhamn i sommar:)

    och nääää...vi hörde inte minsta skål från festen:(

    kramar

    ReplyDelete
  2. Ah så roligt att träffa bloggkompisar! Tänk så häftigt det är att man träffar likasinnade människor genom detta bloggandet! Det trodde jag aldrig när jag började! Söt liten bebis :)

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  3. Jag började ju blogga för att jag tyckte att det var roligt att visa upp och kolla på inredningslösningar. Aldrig hade jag kunnat tro att man skulle få så mycket positiv respons från det! Det är som att ha en egen hejaklack!

    Du verkar ha haft en härligt sällskaplig helg. Jag har känt det som att jag varit värsta enstöringen i helgen, jag har mest bara umgåtts med tygskåpet, färgburken och penseln.. Men ibland kan jag känna att jag får lite nog av folk på jobbet ;-)

    Tja, med tyg är det ju lätt att tjusas av mönster och färger och så kommer man hem med tyger som är väldigt fina, skojiga eller mönsterrika, men man har liksom ingen användning för dem... jag har börjat försöka vara lite mer restrektiv numera... men jag trillar dit emellanåt!!

    Nä, om man skulle ta och packa lite?

    ReplyDelete
  4. ja jag köpte en fin present till mig själv:)

    snodde bilden på Neo och den på neo + erik...tyckte att jag fick det eftersom jag är ägare och producent;)

    kramar och hoppas du får en härlig dag söt!

    ReplyDelete